You are viewing a single comment's thread from:

RE: Oylamalar ve İstekler

in #tr6 years ago

Steemit'te hesabı bile olmayan insanların discorddan ulaşarak 40 milyar borç istemesi

Burada çizdiğiniz profilden mi kaynaklandı bu ?? Yani bana baya garip geldi de. Borç istemek böyle bir şey değil çünkü.

Neyse hayırlısı olsun :) #tr kaygınızı bilmeyen yoktur sanıyorum

Sort:  

O profili yok etmenin tek yolu sanırım profili terketmek olacaktır artık, kendi ufak dünyamızda daha çok keyif alıyordum ben buradan.

Fazla mı yumuşak davranıyorum acaba diyorum bazen :(

Bence fazla yumuşak davranmıyorsunuz. Kişilerin mantıklı olmayan yaklaşımları için kendinize kızmayın. Sadece cevap vermeyin art niyet görürseniz. Bence

Birilerinin yönlendirdiğini söyleyerek geliyorlar bu arada, kim deyince konu değişiyor. Yani art niyetleri belli ama aklım almıyor buna nasıl cesaret ettiklerine insanların.

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.031
BTC 58415.58
ETH 2485.36
USDT 1.00
SBD 2.39