Oylamalar ve İstekler

in #tr6 years ago

Oy gücümün bir kısmını kendime kullanıyorum ve kalan kısmı da TR toplumundaki projelerin seçtikleri yazıları oylayarak kullanıyorum. Arada da #tr etiketinde gezerken dikkatimi çeken içerikleri oyluyorum.

Şimdi birkaç defadır beni muallakta bir durum var, @quraturk'ün seçtiği 5 içeriği belirli oranlardan oylayayım dedim. Sırasıyla % 50, 40, 30, 25, 25 şeklinde oylamaya karar verdim. @tryardim'ın seçtiği yaklaşık 15 içeriği de % 10-20 şeklinde oyluyorum.


ayrac1.png

Bu durumda öncelikle tryardim tarafından seçilen içerikleri % 10-20 ile oyladığımda aynı içerik quraturk tarafından da seçilince belirlediğim gibi oy atamayınca sanki haksızlık yapıyormuş gibi hissediyorum.

İki arada bir derede kaldım dedikleri durumdaydım. Ben de artık yeni bir karar aldım.

Bundan sonra içerikleri de oylamayı da oylama değerlerini de kendim seçerek işlemlerimi gerçekleştireceğim. Tabi bunu yaparken yine @quraturk, @tryardim hesaplarını takip edeceğim ve ek olarak @turkce-bilim @edebiyat @jumbot gibi hesapların seçtikleri içerikleri de gözden geçireceğim. Kısacası #tr etiketindeki tüm içerikleri zaten takip ediyorum ama harici durumlarda referans olarak alacağım hesaplar olacak.

Vereceğim oy değerini o anki psikolojim, yazıyı beğenme derecem belirleyecek. Bazen 1-10 arası iken bazen de 1-100 arası bir değerlendirme yapabilirim.

Zaten kiraladığım SP delegasyonunun da süresi dolmak üzere. Tekrar yenilemeyi şu anda düşünmüyorum. O yüzden şimdiden bunu belirtmek istedim. Projelerden ismimi ilgili arkadaşlar silerse sevinirim, hem onlar hem de benim için kafa karışıklığı olmasın.

ayrac1.png

Bir diğer konu da son zamanlarda çok fazla artan para ve oy isteme durumları.

Bu konu o kadar komik geliyor ki anlatamam. Kimisi çıkıyor % 1 ile oylar mısın diyor kimisi çıkıyor 10 milyon dolarlık işime ortak olur musun diyor. Daha afaki rakamlar da var ama fazla kafanızı karıştırmayayım. Hiç tanımadığım, Steemit'te hesabı bile olmayan insanların discorddan ulaşarak 40 milyar borç istemesi kadar da absürd bir şey olamaz sanırım.


ayrac1.png

Bazen dalga geçiyor bu insanlar herhalde diye düşünüyorum ama o kadar ciddiler ki, kendilerinden o kadar eminler ki anlatamam.

Normalde oy ve borç isteyenlere dönüş yapıyordum elimden geldiğince. Hatta bir çok kişinin sıkıntısı olduğunu gördüğümde özelden yardımcı olmayı da teklif etmişimdir. Ama bu tarz durumlar artınca geçtiğimiz günlerde aldığım kararla oy isteyeni de geri çeviriyorum ufak da olsa borç isteyeni de.

Hatta bu yüzden Steemit'te @arafs hesabında bulunan ufak miktardaki yatırımımı da çekerek iyice normal bir birey haline gelmeyi de düşünmüyor değilim. Delegasyonun bitmesini bekleyelim bakalım hele bi. Kim öle, kim kala demişler.

Hadi sağlıcakla kalın.

ayrac1.png

Görseller Kaynak:

1(Free-Photos), 2(composita)

ayrac1.png

altyazı.png

Sort:  

Steemit'te hesabı bile olmayan insanların discorddan ulaşarak 40 milyar borç istemesi

Burada çizdiğiniz profilden mi kaynaklandı bu ?? Yani bana baya garip geldi de. Borç istemek böyle bir şey değil çünkü.

Neyse hayırlısı olsun :) #tr kaygınızı bilmeyen yoktur sanıyorum

O profili yok etmenin tek yolu sanırım profili terketmek olacaktır artık, kendi ufak dünyamızda daha çok keyif alıyordum ben buradan.

Fazla mı yumuşak davranıyorum acaba diyorum bazen :(

Bence fazla yumuşak davranmıyorsunuz. Kişilerin mantıklı olmayan yaklaşımları için kendinize kızmayın. Sadece cevap vermeyin art niyet görürseniz. Bence

Birilerinin yönlendirdiğini söyleyerek geliyorlar bu arada, kim deyince konu değişiyor. Yani art niyetleri belli ama aklım almıyor buna nasıl cesaret ettiklerine insanların.

Hocam sizde biraz zengin havası var :D

yok hocam yok, kurşuna kuruş atıyorum o derece :D

Biz de bu işler böyle maalesef, bir kapı biraz açık görüldü mü kapıyı sökmeye kalkıyoruz. Sonrada kapı tamamen kapanıyor. Hayırlısı, dediğiniz şekilde devam etmek daha sağlıklı görünüyor.

Aynen öyle hocam maalesef. Zamanla rayına oturacaktır bu konu da umarım.

80 Steem'i unutturamazsın :D

0.80 SBD değil miydi o :D

Öyle miymiş :(

çok yumuşak yüzlüsün galiba:)
her ne kadar görmesem de öyle olduğuna eminim:)

bu şekilde özgür olmak her zaman iyidir destekliyorum:)

Teşekkürler :))

normal türk davranışı neden şaşırmadım acaba.eğer insanlar biraz kendilerinden dürüstce bahsetmeleri sonucu hemen bundan nasıl yararlanırım pozisyonu.bu sebeble sanırım insanlar sosyal platformlarda nic kullanıyorlar ve kendi kimliklerini saklıyorlar.

aynen hocam maalesef öyle.

@arafs yazdıklarını yeni gördüm, yaşadıkların biraz üzücü, gönüllü birşeyler yapmaya çalışıyorsun ama biraz süistimal ediliyor galiba yazından anladığım kadarıyla.
Ne diyeyim bilemedim.

Moral olsun dersen "paran mı var derdin var" "azıcık aşım kaygısız başım "

😊😊 sakinler zamanla diye bekliyorum 😊

O tarz isteklere cevap vermezsen sakinler bence de

Muhabbetin nereye gideceğini kestiremiyorsun çoğu zaman, ama bunun için farklı önlemler almaya başladım 😊

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 69264.29
ETH 3316.64
USDT 1.00
SBD 2.66