You are viewing a single comment's thread from:

RE: Canlılar aslında "Cansız" mıdır?

in #tr6 years ago

Yazınızı keyifle okudum. Bir zamanlar bende sizin gibi düşünmüştüm. Bizi canlı sınıflandırmasına sokan aslında hücreler. Hücrelerin birliğiyle bir bütün oluşuyor. Belki hayali olacak ama bizler de belki bir bütünü oluşturuyoruzdur. Düşünceyi tam anlatabilmek için şöyle söyleyeyim; insanlık,içinde bulunduğumuz evren de aslında bir başka canlının hücresi. Gözümüz mikro düzeyleri göremediğinden görebildiklerimizden çıkarım oluşturuyoruz. Dediğiniz gibi ilk gördüğümüz organdır. Organ üzerinden fikirler yürütürüz. Hücreleri görebilseydik bu sefer hücreler üzerinden fikir yürütürdük. Aslında her şey bedenimizdeki donanımlar ile alakalı. Bu donanımlarla bakışımız,düşüncelerimiz evrilmekte.

Yazınızı çok beğendim. Yazının devamı için takipteyim.

Sort:  

Teşekkür ederim. Aslında bu yazının bir devamı var Cansız Canlılar diye. Ama bu konu benim hayatımda en çok önem verdiğim konulardan bir tanesi. Şu aralar bir kitap yazıyorum. Kitabımın ana konusu bu olacak. Steemit'te de #turkcebilim çalışmalarını iyice oturttuktan sonra Canlılar ve fizik dünyasıyla ilgili yazılarımı daha da sıklaştıracağım. Benim bu konuda söyleyeceğim ve öğrenmek istediğim daha çok şey var...

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 58000.61
ETH 3105.20
USDT 1.00
SBD 2.42