You are viewing a single comment's thread from:

RE: Ne zaman bıraktık?

in #tr6 years ago

Her çocuğun zihni açık,köreltilmemiş,kirlenmemiştir. Olgunluk dediğimiz hayatın gerçekleriyle yüzyüze geldiğinde çoğumuz hayallerimizden vazgeçip varolan koşullara adapte olmaya çalışıyoruz. Kimimiz fatura derdine,kimimiz araba alma derdine düşüyoruz. Çevre faktörleri parlak zekamızı mat hale getiriyor ve yaptığımız düzenlerde nice nesiller boğulup gidiyor.

Gelecek nesiller dahi yine bizim elimizde. Onlara bu çevreyi biz bırakıyoruz.

Yazınız muhteşem olmuş. Elinize sağlık.

Sort:  

Neyse ki kelebek etkisi diye bir şey var. Belki birkaç kişinin değişmesi zamanla genel mantığı değiştirir :)

Yorumunuz için teşekkür ederim :)

Benimle alakası yok ama kendimce tavsiye vereyim. Dikkate alıp almamak tercihiniz nasılsa. Birini beğenip beğenmemek sizle alakalı olsun. Onun sizin profilinize nasıl baktığı ile ilgi değil.

Yorumunuzu biraz açar mısınız? Pek anlayamadım açıkcası.

Bildirim hataları oldu sanıyorum kusura bakmayın

Hım olabilir. Benim iki yazınızı beğendiğimi dile getirip takipteyim yazmamdan rahatsız olduğunuzu düşünmekteydim. Bilgi veren yazıları her daim sevmişimdir. Ne konu olursa olsun doğru veya yanlış olsa dahi her zaman bir hayal gücü aşıladığını düşünmüşümdür. Nedense bunları dile getirmek istedim yanlış anlaşılmak istemem.

Ha yok kesinlikle öyle değil. Aksine memnun oldum yorumlarınıza. Sadece o an size cevap verip takip etmedim. Ardından sizden unfollow bildirimi geldi. İnsanların olaya bu şekilde yaklaşması beni rahatsız ediyordu. Fakat yanlış bildirim ya da anlık kaza olmuş anladığım kadarıyla.

Coin Marketplace

STEEM 0.15
TRX 0.12
JST 0.025
BTC 56208.10
ETH 2476.58
USDT 1.00
SBD 2.26