Biraz Felsefe Yapalım #3steemCreated with Sketch.

in #tr7 years ago

Herkese tekrar merhabalar. Bu gün kendimi mental açıdan iyi hissetmiyorum. Nedenini bilmiyorum. Nedeni bulmakla uğrastım ama bulamadım. Bu konuyu uzatmadan fark ettiğim bir şey var. Bu olayı bir hikaye tarzında anlatmak istedim. İçimden bir ses bunu hikaye tarzının daha iyi olacağını düşündü.Çünkü içindeki asıl alınması gereken ders en iyi hikaye biçiminde anlatılınca kavranılacağını düşündüm. Neyse direk olaya giriyorum.

Yağmurlu bir akşam. Yoğun bir insan trafiği var dışarıda. İnsanların hepsi bir yerlere ulaşmak için koştura koştura gidiyor. Ben ise yavaş yavaş, ama bu yavaşlık dikkatli olmamdan falan değil. Önümü bile göremiyordum. İçimde bir huzursuzluk.Bir türlü çözemiyorum. Keşke dedim maddi durumum daha iyi olsa.
Ozaman bu kadar sıkıntı içine girmeyecektim.

Kendi kendime sordum. Sıkıntı dedin de sıkıntın nedir?

Hmm. Emin değilim. Aslında hayatım çok güzel gidiyor. Disiplin kazanmaya başladım. Düzenli olarak gelişmeye devam ediyorum.

Ozaman Sıkıntı yok?

Aslında yok

Ozaman seni sıkan şey ne?

Bilmiyorum.

Peki Diyelim Maddi durumun iyi olsa yani istediğin gibi olsa yinede sıkılacak bir şey bulurdun.Doğru değil mi (?)

Haklısın. Gerçekten Maddi durumum iyi olsa da aynı sıkıntıya girerdim.

Evet. Demek ki sorun maddiyatta değil. En Azından başka bir şeyde. O yüzden başka bir bahane bul ve sıkılmaya devam et. Çünkü Sıkıntının bir kaynağı yok.

Bu kafamdan geçen diyalog bir şeyi fark etmemi sağladı. Gerçekten de eğer hayatımda sorun ettiğim şey bile olsa yinede sıkıntıya girecektim. Bu diyalogtan sonrada hayla kendime gelemedim. İşime yaradı mı? Belki şimdi değil ama Sonra yarayacak.

Kendinize iyi bakın dostlar...

Sort:  

Merhaba @darkwlf steemit'e hoşgeldiniz.

@turbot !welcome

Merhaba @darkwlf,

Steem dünyasına hoşgeldiniz. Yeni bir kullanıcı olarak bilmeniz gereken
birkaç konuyu sizin için derledik.

Kullanım
İçerik üretirken dikkat edilmesi gerekenler
Botlar

Botlarda kullanmanız üzere size 0.002 SBD yolladım. Bazı botları kullanıp yazılarınıza oy almak için bu yazıyı okuyabilirsiniz.

Ayrıca, Steemit Türkiye discord sunucusu üzerinden bize anlık olarak ulaşabilir, tr topluluğuna aktif olarak destek verebilir, merak ettiklerinizi sorabilirsiniz.

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 55400.25
ETH 2294.55
USDT 1.00
SBD 2.33