Bugün Günlerden: Takvim Yaprağı 5

in #tr6 years ago

Ekran Görüntüsü.jpg

Geçmişte Bugün Olan Önemli Olaylar:

Sitte-i Sevr'in sonuİtilaf Devletlerinin Gelibolu'ya Çıkarma Yapması 1915İsrail Hava Yolları'nın İstanbul'da ki bürosuna bomba atıldı. 1970

Merhaba dostlar,

Bugün yine bir takvim yaprağı paylaşımına daha hoşgeldiniz... Bugün benim için özel bir gün o yüzden başta kendimin sonra da bugün doğmuş diğer kişilerin doğum gününü kutlarim. Ve doğacak olanları da Allâh anne, babasına bağışlar ve sağ salim kucaklarına almayı nasip eder. İnşallah...

Kıssadan Hisse: ESAS AKIL


Bir akıl hastanesini ziyareti sırasında,

Adam, "Bir insanın akıl hastanesine yatıp yatmayacağını nasıl belirliyorsunuz?"

Doktor, "Bir küveti su ile dolduruyoruz. Sonra hastaya üç şey veriyoruz. Bir kaşık, bir fincan, ve bir kova. Sonra da kişiye küveti nasıl boşaltmayı tercih ettiğini soruyoruz. Siz ne yapardınız?", der.

Adam, "Ooo! Anladım. Normal bir insan kovayı tercih eder. Çünkü kova, kaşık ve fincandan büyük."

Doktor, "Hayır" der. "Normal bir insan küvetin tıpasını çeker."

Ders:
Akıl, sadece bize sunulanlar dışında çözüm bulmaktır.

Günün Sözü:

Var mı Allah’tan yukarı, kabirden aşağı? Toparlan ruhum gidiyoruz sen yukarı, ben aşağı...

Necip Fazıl Kısakürek

Bilmeceler:

Konuşursan O Gider?Atın Kafası Güneye Bakıyorsa Kuyruğu Hangi Yöne Bakar?Çınçınlı Hamam Kubbesi Tamam Eve Bir Gelin Aldım Babası İmam ?

Cevabını bilenler aşağıya yorum bırakabilirler.

Geçen Haftanın Cevaplar: Çivisinin duvara sağlam çakılmadığını , Kırkayak ve Dik kesişen doğruların sembolü ters T'dir.


Fıkra: Temiz Sürücü

Trafik memurları bir gün, trafik kontrolü yapıyorlarmış. Karşıdan gelen Temel ile Fadime’ yi gören komiser, hemen arabayı durdurmuş. İkisini de emniyet kemeri takmış olarak görünce:
-Beyefendi bugün yaptığımız kontrolde tek emniyet kemerini takan çift sizsiniz, bu yüzden size 500 Türk Lirası ödül veriyoruz. Ama merak ettik, bu parayla ne yapacaksınız?

Temel sevinçle cevap vermiş:
-Ne mi yapacağum. Hemen gidip kendime bir ehliyet alacağum demiş.

Polis:
-Ne ne ehliyetiniz yok mu, demiş komiser.

Fadime olayı toparlamak için:
-Kusura bakmayın memur bey, temel içince ne dediğini bilmez, der.

Komiser daha da şaşkınlıkla:
-Ne bir de içkili misiniz, diye bağırır.

Arkadan yaşlı adam öne atılır ve :
-Ben demuş idum çalıntı arabayla yola çıkmayalum başumuza bi iş gelir diye.

Komiser neye uğradığını şaşırmışken, bagajdan atlayan İdris de koşa koşa gelerek.
– Ne oldi,geçtuk mi sınırı daaa :)


Bugün Önerilen Filmi: VENOM


İzlenilmesi gerek bir film olmuş. Efektler olsun, senaryo olsun çok hoşuma gitti. Sinemalara düştüğü gibi gitmeyi düşündüğüm bir film olmuş. Adamlar yapıyor...


Bugün Önerilen Müzik: Berksan - Ben


Çok güzel bir şarkı olmuş. Hele ki o girişi yokmu insanı başka hayallere daldırıyor.


İsimler

Çarşamba 1.png
Resim Gif Bilmece FıkraEsas Akıl
Çarşamba2.png


DOĞUM GÜNÜ ÇOÇUĞUNA HEDİYEMİZ...


source.gif


Okuduğunuz için hepinize teşekkür ederim...
Desteklerinizi Eksik Etmeyin!
Yorum ve Görüşlerinizi Lütfen Yazınız.
Herkese Hayırlı ve Bol Kazançlar.
İyi Günler Dilerim.

DQmU3efnwJZ9mbK28w66C8uKbLmSx3p25aAaEeXfoXVHKGC.png

Copyright © Dangerux 2017.Tüm Hakları Saklıdır.

Sort:  

Tebrikler! Paylaşımınız TRListe kurallarına uygun görülmüş olup, günün seçilen yazıları arasında yerini aldı!

Günün seçilen yazılarına buradan ulaşabilir, trliste curation traile nasıl katılacağınızı buradan öğrenebilirsiniz.

Eğer, bizimle iletişime geçmek isterseniz Steemit Türkiye Discord Kanalından bizlere ulaşabilirsiniz.

👍

Öncelikle at bilmecesini bir an yapamiycam sandım :) oysaki büyük resime bakıldığında küçük resim kolaylıkla gorulebiliyormus. Diğer bilmece bence bilinmezlige doğru yolu var😁
Doktor kıssadan hissesi ise bunu yıllar önce okumuştum etkilenmiştim ama sonunu böyle hatırlamıyordum:) fıkra kahkaha attırdı :) Ayrıca doğum gününü kutlarım. Böyle bir dost herkese nasip olmaz. Allah'a emanet kendine iyi bak. Daha yaşayacak mutlu günler var...

Öncellikle beğendiğine sevindim. Doğum günümü kutladigin için de Teşekkür Ederim dostum sende kendine iyi bak Allaha emanet .. Inşallah vardır. Bugün zaten bir tanesini yaşadım...

This post has received a 20.00 % upvote from @astrobot thanks to: @queqtra. Remember to upvote @yanosh01 as Witness on this link: https://steemit.com/~witnesses

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by dangerux from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, theprophet0, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

Çok güzel bir hale getirmişsin, önerilerimden daha fazlasını katarak çok daha güzel bir içerik oluşturmuşsun. Ellerine sağlık çok beğendim.

Bilmeceler, öneriler, tutar bu içerik serisi ;)

Beğenmene sevindim ama hiç tutacağını sanmıyorum çünkü kaçıncı oldu hala doğru düzgün yazan olmadı sen ve arkadaş hariç :) Evet her zaman aynı kalacak diye birşey yok geliştirmek için uğraşıyorum :)

Doğum gününüz kutlu olsun hocam.

Önceden takvim yaprağı okuyan biri olarak paylaşımınızı okurken çok eğlendim, sıkılmadan okudum.

Sıkılmadan okumuş olmanız beni mutlu etti... Teşekkür Ederim @baycan hanım :)

This post has received a 0.87 % upvote from @drotto thanks to: @queqtra.

Bir takvim yaprağından fazlasını görüyorum. Emeğine sağlık. Trliste için tebrikler 👍

Fazlası göz çıkarmaz dedim.. Teşekkür Ederim ☺

Çok zengin bir takvim yaprağı, ojurken önerdiğiniz müzikle bilikte okumak daha güzel geldi.

müziksiz olmaz dimi ruhun gıdasını da almak lazım :) :) :)

göz dolduran dolu dolu bir paylaşım olmuş, elinize sağlık, trliste için de tebrikler:)

ayrıca doğum gününüz kutlu olsun..🤗🎂
🎊🎉🎈🎊🎉

işte böyle yorumlar gelince mutlu oluyor insan... Teşekkür ederim.... 👍👍👍

Bu kadar güzel ve eğlenceli bir post hazırladığınız için teşekkür ederim hocam emeğinize sağlık☺️

sizin güzel yorumunuz bütün emeğime değdi...👍 👍 👍

Elinize sağlık 👍 Buarada yıllar sonra duymadığım bir fıkra ile karşılaştım, güldürdü 😀

Teşekkür ederim. Ne demek gülmek iyidir. Keşke herkes mutlu olup gülebilse şu 3 günlük dünya da....

Öncelikle trliste için tebrik ederim.

teşekkürler 👍

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 60209.45
ETH 3212.30
USDT 1.00
SBD 2.43