You are viewing a single comment's thread from:

RE: Bugün Günlerden: Takvim Yaprağı 5

in #tr6 years ago

Çok güzel bir hale getirmişsin, önerilerimden daha fazlasını katarak çok daha güzel bir içerik oluşturmuşsun. Ellerine sağlık çok beğendim.

Bilmeceler, öneriler, tutar bu içerik serisi ;)

Sort:  

Beğenmene sevindim ama hiç tutacağını sanmıyorum çünkü kaçıncı oldu hala doğru düzgün yazan olmadı sen ve arkadaş hariç :) Evet her zaman aynı kalacak diye birşey yok geliştirmek için uğraşıyorum :)

Doğum gününüz kutlu olsun hocam.

Önceden takvim yaprağı okuyan biri olarak paylaşımınızı okurken çok eğlendim, sıkılmadan okudum.

Sıkılmadan okumuş olmanız beni mutlu etti... Teşekkür Ederim @baycan hanım :)

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 59989.12
ETH 2380.65
USDT 1.00
SBD 2.49