Steemit'te 1. Yılın Kutlu Olsun @arafs

in #tr5 years ago (edited)

Merhaba @arafs,

Steemit'te birinci yılın kutlu olsun. Gönül isterdi ki bu kutlamayı sen buradayken hep bareber yapalım. Ama maaalesef ve maalesef sen bundan aylar önce "Kendinize iyi bakın" diyerek aramızdan ayrıldın. 8 ay olmuş. Dile kolay.

Buraya ne yazarsam yazayım geçmişi değiştiremeyeceğimi çok iyi biliyorum. Steemit'teki çoğu arkadaşın gibi o gün ben de sana "Gitme kal" dediysem de bir türlü kendimi dinletemedim. Ve sanırım daha fazla ısrar etmeyeyim diye bana "belki 4-5 ay sonra gelirim" dedin. Bekledim bekledim, ama nafile.

Bekleyen tek kişi ben miydim? Tabii ki hayır. Çoğu arkadaşın üzgündü ve dönüşünü beklediler bugüne kadar. Bugün @sudefteri 'nin veda yazına yazdığı yorumu okuduğumda bu yazıyı yazmaya karar verdim. Aylardır döneceksin diye bekledi ve beklemeye devam ediyor...

Burada daha çok yakın hissettiğim @arafs var. -Di'li geçmiş zaman kullanmak istemiyorum. :( ... Tabi ki @arafs ve @punky Bir gün döneceklerine dair inancımı hiç kaybetmedim.. 🙇‍♀️
(Kaynak: Steemit Röportajları #1: Sudefteri)


@netknight "Steemit.com'dan ayrıldığına üzüldüğünüz bir üye var mı?" diye sorduğumda...

... @arafs epey uğraşmıştı tr tag'ı için. onun varlığını epey özlüyorum.
(Kaynak: Steemit.com'dan ayrıldığına üzüldüğünüz bir üye var mı?)


@burakdogusoy uzun süreli ayrılığının ardından döndüğünde...

... @arafs dönmemiş sanırım steemitte en üzüldüğüm olayların sonunda giden değerli bir insandı keşke geri gelse kampanya mı başlatsak @arafs ı istiyoruz diye :))
(Kaynak: Steemit Röportajları #1: Sudefteri)


@tahirozgen'in yorumlarından da adın eksik olmadı, sevgili @punky ile birlikte...

Kimmiş o gidenlere özenenler aranızda? ...Ve hanginiz @punky gibi terkedeceksiniz bu diyarı @arafs gibi hoşçakal diyecek kim?
(Kaynak: Zümrüt Kızlar ve Edebiyat Yarışması)


Daha bunun gibi Steemit ve discord üzerinden yapılan konuşmalarda onlarca yorum ve mesajlarda herkes gidişinden dolayı üzüntüsünü defalarca dile getirdi. Keşke olmasaydı dediysek de elden bir şey gelmedi. Çok kez ulaşmaya çalıştık sana. Ama tüm çabalarımız başarısız kaldı. Discord hesabını da sanırım artık kullanmıyorsun. Steemit üzerinden memo ile mesaj göndermiştim belki görürsün diye.

Kavgalarımız bitti. Uzun zaman oldu. Para için her yol mübah diyen insanlar uzaklaştı. Seni buralarda çok yordular biliyorum. Bazen ara vermek gerekir. Ben de gittim. Ama geri döndüm. Burada bekleyen insanlar olduğunu biliyordum çünkü.


Ben bırakmaya çalıştığımda ne güzel demiştin:

Artık Gemi'deyiz, rotamız belli değil belki ama biz de bunu istiyoruz zaten. Keşfedilmemiş bir ıssız adaya denk geliriz de orada kendi halimizde yaşarız diye. Belki okyanusun ortasında fırtınalarla karşılaşacağız, belki dalgalara karşı dik duramayacağız. Olsun, ne olacak sanki gemiler batınca, acıyacak mı denizin canı? Yine boğacak başka gemiler arayacak.


Bu yolda aç kalacağız, susuz kalacağız. Gerekirse bir damla içilecek su için bir kova suyu kaynatacağız, içindeki tuzu pisliği buharlaşsın diye.

Bırak pislikler buharlaşsın ama gemideki bir avuç insanı unutma.

(Kaynak: Yalnızlık)


O bir avuç insan şimdi burada. Seni bekliyor. Steemit'te birinci yılını kutluyor. Umarım bu kez bizleri kırmazsın. Aramıza geri dönersin. Steemit'te 1. Yılın Kutlu Olsun @arafs 🎂

Sort:  

Sevgili @arafs ben de tanımıyorum sizi ama @arafs ismiyle çokça karşılaştım şimdiye kadar. @damla benim için böyle bir post hazırlasa inanın uçarak gelirdim buraya.:)
Burdaki sizi tanıyan herkes gelmenizi çok istiyor.
Lütfen dönün ve tanıdığım, sizi çok seven bu güzel insanları sevindirin...

This post has received a 6.59 % upvote from @boomerang.

You got a 29.33% upvote from @brupvoter courtesy of @etasarim!

You got a 21.10% upvote from @minnowvotes courtesy of @etasarim!

@arafs eminim bir yerlerden burayı izliyordur, kendisini yakinen tanımasam da çok emeği olduğunu biliyorum. Sadece şu sözü artık söylemek istemiyorum,

O güzel insanlar o güzel atlara binip gittiler.

Bu cümle şiirlerde, güzel insanlar aramızda kalsın...
Yüreğine sağlık @damla çok ama çok duygusal bir çağrı olmuş...

This post has received a 7.57 % upvote from @boomerang.

Belki Steemit üzerinden fazla değil; ama discord üzerinden uzun uzun konuştuğumuz insan @arafs; ilk geldiğimde yakın, sıcak davranan, beni kapmaya çalışan @arafs; aklıma takılan her konuda gece yarılarına kadar bıkmadan, usanmadan sorularıma cevap veren @arafs; piyasalarla kendi tekniklerini oluşturmaya çalışan ve geç saatlere kadar beraber grafik analizleri hakkında konuştuğumuz mert @arafs; günün birinde @edebiyat projesi ile karşısına çıktığımda sevindiğini saklayamayan; ama yaşanan onca olaydan sonra sevinci burulan @arafs, her şeyi geride bıraktık, 1. yıl dönümünde geri dönmeni bekliyorum. Seni özledim.

Birinci yılın kutlu olsun @arafs :)) aklıma ne geldi biliyor musun? Trlistede @sudefteri sen ve benim ardı ardına attığımız güzel yorumlar. Yorum etkinliklerimiz. Ne güzeldi dimi ?

Bizleri uzaktan izlediğini biliyorum. Sihirli kürem söyledi :)) umarım yeniden aramıza dönersin ve yine eğlenceli yorum etkinliklerini yaparız 😎

Düşünceli ve Melek kalpli paylaşımın için teşekkür ederiz @damla cım ellerine sağlık belki de bu güzel jestin sayesinde arafsı tekrar kazanırız ☺️

Sevgili @arafs, @damla nın bu patlaşımıyla bir aydınlanma yaşadım. Ben seni çok daha eski bir stimyan sanarken, sen daha yeni 1 yaşını doldurmuşsun. Meğer benden 20 30 gün önceymişsin. Peh seni gözümde çok büyütmüşüm. Bak buradan sana sataşıyorum. Benim az çok bildiğim @arafs gelir cevabı yapıştırır. Gelsene hadi gelsene.

Şaka bir yana...

Bir şey diyeceğim

Gelsene.

Posted using Partiko Android

Vaaay ben bile hüzünlendim @damla. Sizin o kadar yazınızı okudum, hiç böylesini okumamıştım. Her tarafından duygu akıyor. Tanımıyorum ama @arafs okusa kesin gelir. Umarım haberi olur. Elinize sağlık. Çok güzel olmuş.

bekliyordum ama bu kadar duygusal bir yazı olacağını tahmin etmemiştim :'(
okurken gözlerim doldu..
daha fazla şey söylemek isterdim ama yazdıklarını okuyunca uçup gitti aklımdan..
@arafs 1. yıl dönümün tekrar kutlu olsun, umarım dönersin bizim için de kutlu olur bu gün..

Steemit'te tanıştığım en önemli insanlardan. Gittiğinde herkes gibi ben de çok üzüldüm ve seni seven herkes gibi ben de gelmeni bekliyorum. 1. yılın kutlu olsun.

Duyarlı davranışın için teşekkür eder, seni kutlarım @damla.


Bu yazı Curation Collective Discord Sunucusunda küratörlere önerilmiş ve manuel inceleme sonrasında @c-squared topluluk hesabından oy ve resteem almıştır.
This post was shared in the #turkish-curation channel in the Curation Collective Discord community for curators, and upvoted and resteemed by the @c-squared community account after manual review.
@c-squared runs a community witness. Please consider using one of your witness votes on us here

Steemden @arafs diye bir efsane geçmiş, tanıyamadık ama yazıları çok başarılı ve bilgi dolu. Umarım tekrar dönüş yapar ve paylaşımlarına devam eder.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.17
JST 0.033
BTC 64136.37
ETH 2755.37
USDT 1.00
SBD 2.68