You are viewing a single comment's thread from:

RE: EGO SAVUNMA MEKANİZMALARI

in #tr7 years ago (edited)

Çok güzel bir yazı olmuş teşekkür ederim. Ayrıca düşündürücü de. Okuduktan sonra uzun zamandır bu ödünleme (telafi) seçeneğine fazlasıyla yatkın olduğumu farkettim. Bende olmayan şeyler için üzülmek zor geldiğinde telafi etmek için abartılı bir şekilde bazı alanlara yönelirim. Bu alanlar bir süre sonra vazgeçilmez hale gelmeye başlar.Farkettiğimde artık bağımlılığa dönüşmüştür ve bazı durumlarda da zevk aldığımdan sağlıksız olduğunu bile bile bu alışkanlıklarımdan vazgeçemiyorum.

Sort:  

Öncelikle yorumunuzun benim için çok değerli olduğunu söylemek isterim. Yazı hakkındaki düşünceniz için ayrıca teşekkürler. Telafi mekanizmasını ilk öğrendiğim zaman "ya bu benim hep yaptığım şey" diye şaşırmıştım. Bu aslında bi bakıma iyi fakat zayıf kalan yanım ile mücadele etmemi engelliyor. Kaçma-kaçınma durumu oluşuyor. Bunu sevmiyorum. Sanırım sizi rahatsız eden de budur.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 66709.93
ETH 3505.67
USDT 1.00
SBD 2.71