Sort:  

Dedektifin adı Semra olsa çok şık durmaz polisiye romanlarda havalı isimler daha iyi gidiyor bence :)

Önemli olan karakterin, yazarın hayal gücündeki duruşudur, görünüşüdür. Eğer yazar, o duruş ve yapıya dedektifliği yakıştırmışsa adının hiçbir önemi yok. "Benim babam, ben doğduğumda: "Oğlum edebiyatçı olacak, o zaman adını adem koyalım, yakışsın." demedi. :D

Ama illa yakışma konusuna gelirsek bence Semra katile daha yakışır bir isim. :D

Hocam o kadar polisiye roman okudum ama semra ismi geçen hiç denk gelmedi 😂

Bana Semra adında karakteri olan bir yazı mı yazdıracaksınız? :D

Semra da çok havalı bir isim değil mi ya:) haksızlık etmeyelim lütfen:)
hem sevdiğim birinin de ismi🙆‍♀️

Kim acaba merak ettim şimdi araştırıp bulmam lazım nerede benim araştırmacı ruhum :))))

paslandın mı acaba:)
ipucu vereyim aynaya bakman yeterli🙆‍♀️

Aynen sen Semra'yı da al git :) bu yaptığını da unutmam :)

Gördün mü doktor olanları... Ben daha çok sevilmiyor muyum sence de...? :D

Müsait olduğun zaman, akşam, konuşalım yine. Çok hoşuma gitti geçen sefer. :)

Zaten @damla benim için bitmiştir. Sadece @sahinadm ile konuşurum artık...

Sen onları boş ver doktor. Sıkıntılı insanlar bunlar. :))

@edebiyat'ınsa insanlığı; hatta varlığı konusunda büyük şüphelerim var. Dikkate alma.

Posted using Partiko Android

Kesinlikle katılıyorum. Zaten ilahi güçleri olduğunu iddia ediyor... Sen olmasan neler söyleyecek kim bilir :)

Ben gelince kayboldu zaten. :))

Posted using Partiko Android

Benim karakterlerimin ilahi güçleri var. Beklerim. :)

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 64526.07
ETH 3116.74
USDT 1.00
SBD 2.55