Sort:  

Önemli olan karakterin, yazarın hayal gücündeki duruşudur, görünüşüdür. Eğer yazar, o duruş ve yapıya dedektifliği yakıştırmışsa adının hiçbir önemi yok. "Benim babam, ben doğduğumda: "Oğlum edebiyatçı olacak, o zaman adını adem koyalım, yakışsın." demedi. :D

Ama illa yakışma konusuna gelirsek bence Semra katile daha yakışır bir isim. :D

Hocam o kadar polisiye roman okudum ama semra ismi geçen hiç denk gelmedi 😂

Bana Semra adında karakteri olan bir yazı mı yazdıracaksınız? :D

Semra da çok havalı bir isim değil mi ya:) haksızlık etmeyelim lütfen:)
hem sevdiğim birinin de ismi🙆‍♀️

Kim acaba merak ettim şimdi araştırıp bulmam lazım nerede benim araştırmacı ruhum :))))

paslandın mı acaba:)
ipucu vereyim aynaya bakman yeterli🙆‍♀️

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.16
JST 0.029
BTC 62134.47
ETH 2417.18
USDT 1.00
SBD 2.54