You are viewing a single comment's thread from:

RE: Amaçsız Kalmak

in #tr6 years ago

Bir psikiyatriste ve psikologa gorunmeni tavsiye ederim. Depresyondasin saniyorum. Psikologa da dusunce bicimlerinde degisiklik yaratmak icin gitmeni tavsiye ederim. 6 yildir boyleyse hayatin, dusunce kaliplarinda sorunlar var demektir. Yani bilmislik taslamaktan ziyade, soylemek istedigim, tedaviye gidip de mutlu olan arkadaslarim oldu. Cogu ilk basta istemiyorlardi ama sonra ikna oldular. Gercekten hayat guzel ve kendine boyle eziyet etme derim. Gencliginin en guzel caglarini buhranlarla gecirme, yazik olur.

Sort:  

İyi niyetin için teşekkür ederim fakat benim vurgu eksikliğimden kaynaklı yanlış anlaşılma olmuş sanıyorum. 6 yıldır hayatım kaotik. Her şey sıradanlaşınca bunları yaşadım. Şimdi iyiyim devamını yazmadım fakat yine de gitme niyetindeyim

Coin Marketplace

STEEM 0.15
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 53948.70
ETH 2245.46
USDT 1.00
SBD 2.29