Yalnızlık Kuşatması - Kendi Kalemimden

in #tr6 years ago

images (10).jpeg

Merhaba yitik sevdam!
Yalnızlık kuşatmasında aldığım en büyük yaram..
Merhaba!
Çiçeksiz kaldı dallarım
Ama ölmedim.
Yaşamıyorum da..
Kuru bir dalım işte
Öyle basit, öyle sıradan..
Senden yoksun, sana hasret..
Aslında ben bir tek sana yalnızım be.
Şimdi başka bir dalı süslüyorsun belki
Belki unuttun herşeyimi senin uğruna verdiğimi..
Ne haldeyim bilmiyorsun
Tam bahar gelmişken bana öl diyorsun!
Ve inadına beni görmüyorsun!
Kuruyorum, gör beni
Bak artık sen de yoksun
Söylesene ben ne için yeşilleneyim?!
Kopuyorum bağlarımdan
Susarak, bağıra bağıra!
"O yoksa ben de olmam buralarda"
Şimdi elveda en güzel yaram
Elveda iki gözümün çiçeği
Ben gidiyorum şimdi..
Seni yitik sevdaların sonsuz dünyasında bekliyor olacağım.
Elveda...



Zaman ayırıp okuduğunuz için teşekkür ediyorum hepinize. Değerli yorumlarınızı görmek isterim.

(Görsel Kaynak: Türkyorum)

Sort:  

İyi günler dilerim, yazınız @try-market ve @kusadasi tarafından yürütülen küratör projesi için seçildi.

Proje ile ilgili ayrıntılı bilgiye buradan ulaşabilirsiniz.

Cointurk Discord Kanalı

Tesekkürler :)

Hiçbir zaman elvedalar olmasın sevdalarda ne olursa olsun Vuslat olsun kırılmasın hiçbir kuşun kanadı çok hüzünlü bir paylaşım içime dokundu açıkçası ama ne gariptir ki bu da hayatın bir gerçeği ya da bizim tercihen gerçekleştirdiğimiz bir gerçek kim bilir malum insanoğlu pek kıymet bilmeyen bir varlık ve bu konu çoook uzun malesef

Aynen hocam çok doğru söylediniz. Kendi yaşadıklarım üzerine yazıyorum.
Konu bütünlüğü açısından güzel bi yorum yapmışsınız. Elinize sağlık👏

Çok iyi yapıyorsunuz çünkü hepimizin öyle yada boyle mutlaka bir hikayesi var ve bu hikayeler bize bir yol bir pusula olabilir öğrendiğimizde dolayısıyla bir ders yada bir Uyanış yaratabilir hayat yolculugumuzda bir çıkış yolu ararken... tebrik ediyorum sizi ve de teşekkür 👏👏 bu arada hep öğretmen olmak istemiştim hocam deyince siz bir an hayalim gerçekleşmiş gibi histettim bunun için de ayriyetten teşekkür ederim :)

Hayatta herkes bir öğrenci ve bir öğretmendir sonuçta herkesin bildiğini herkes bilemez :) mutlu oldum öyle hissettirmeme :)

Kesinlikle evet hep bunu düşünmüş ve dile de getirmisimdir hepimız birer öğrenci ve öğretmeniz bu hayat okulunda gercekten birbirimizden öğrendiğimiz ve öğrenmemiz gereken çok şeyler var yeter ki istek olsun teşekkür ediyorum güzel düşüncenizi aktardiginiz icin :)

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 63997.36
ETH 3133.23
USDT 1.00
SBD 4.15