You are viewing a single comment's thread from:

RE: Steemit ile ciddileşmek #9 : Rapor No.02

in #tr6 years ago

Evlat serisinin tamamını tek post olarak paylaşmayı düşündüm bugün ama bir içeriğin suyunu çıkarttığımı idda edecek olan arkadaşlar olabileceği için vazgeçtim. 5 i 1 arada yapacaktım da... Son anda yayınlamadım gönderiyi :)
Yoksa sizin gibi biriktirerek okuyan çok oluyormuş :)

Sort:  

Kimin ne düşündüğünden sana ne, sen ne istiyorsan onu yap. Ben okurum hepsi bir yerde olursa :)

Bitti mi seri? Bittiyse ben de baştan okuyacağım ilk bölüm veya ikinci bölümden sonrasını okumamıştım.

Ben serinin bitmesini bekliyorum okumak için. Böyle bir şey yaparsanız tadından yenmez. Boş verin kim ne düşünüyor. Sonuçta bir emek var ortada. Bu emeğin ekmeğini istediğiniz kadar yiyebilirsiniz. Bence daha güzel olur. Hatta o başlıkta, yazarken geçen süreci de anlatırsanız kimse bir şey diyemez. Açıkçası kimsenin böyle bir şey diyeceğini de düşünmüyorum. :)

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 62561.21
ETH 2449.99
USDT 1.00
SBD 2.64