You are viewing a single comment's thread from:

RE: Çalışma Zorunluluğu

in #tr6 years ago

Eğer bir zorunluluk varsa zevk almaya bakacağız.

İş konusunda bir çok insana katılmıyorum ben. Mesela bu yazdıklarınızı yapan birisi bile işini doğru düzgün yapmıyor.
İsterse dünyanın en keyifli işinde çalışsın mesela, ama düzgün yapmadıktan sonra kazandığı para falan işin etiği ne bileyim bana yeterli gelmiyor.

Bence insan o kadar güzel yapmalı ki işini, gönlü rahat olmalı. Oh be! demeli falan. Bilmem anlatabildim mi.
Tatmin olma hissi yani.

Sort:  

Güzel bir kıstas.

Anladım ben yine bunun işi severek ve karşılığını alarak yapmaya dayandığını düşünüyorum. İşini sevmeyen biri zaten öyle bir iş çıkartıyor ki hem kendisine hemde kimseye yararı olmuyor.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 59961.00
ETH 3199.92
USDT 1.00
SBD 2.46