Sort:  

Evet sevgili Kaptan? Ne demek istiyorsunuz?
Fake hesap peşindesiniz yine sanırım :)
Yanlış alarm efendim, ben benim :D
Derdi ünlü olmak olmayan, söyleyeceklerini söylemek için burada yazan...
Başka herhangi bir sosyal medya alanında yazmayan...
yazdıklarımı paylaşanlar olabilir, upvote etmeseler de okusalar yeter benim için...
Teşekkürler bilgi için, mutlu oldum...
Siz de beğendiğiniz yazılarımı paylaşırsanız sevinirim efendim :)
Selamlarımla

Neşat dayı duy bu sesi uçak kaldır uçur bizi

Aferin size, bravo...
Bedelli yazım tahminimden fazla acıtmış canınızı...

Seviyenizi göstermek için acele etmeyin, tadını çıkarın buluşlarınızın...

Bu platformu da diğerlerinin yanına yollayın en kısa zamanda...

Ne gam değil mi?
Klavye delikanlısı olmak böyle işte...

Bedelli ile alakası yok bunun hocam . Bedelli askerlik, delikanlılık, erkeklik hakkına bu kadar konuşan birisinin fake bir kız hesabı açıp steemitte takılmasını sorgulamak lazım.
Acaba doğru mu... Hmm...

Dayı neyin kafasını yaşıyorsun. Fake kadın hesabı açıp delikanlılıktan dem vurmalar falan. Sen hayırdır?

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.16
JST 0.031
BTC 61586.28
ETH 2569.21
USDT 1.00
SBD 2.55