Sort:  

Devam eden kürasyon projelerinin belirli kişiler üzerinde -ki kaliteli yazanlar sınırlı- gidip gelmesinden kaynaklı olabilir ;)

Nasıl yani? Spamları ve plagirsm yapanları da mı oylamalıyız diyorsunuz?
OOOoooo...
çk çk çk çk.... Hiç yakıştıramadım...

ŞOK ŞOK ŞOK

Hayır bunu eleştiri olarak birileri (!) yaptığı için gönderme yaptım ;)


Ayrıca yazdığım o konudan ziyade senin #tr etiketini yeterince takip etmediğin yönünde bir eleştiri idi :))

@emrebeyler tarafından paylaşılan https://steemit.com/tr/@trdaily/tr-tagged-posts-payouts-2018-06-14 gönderisinde göründüğü gibi 1 gün içinde 100 den fazla yazı 10 doların üstünde ödüle sahip, kaç tane yazı yazılmıştır düşün artık ;)

Son 1 haftadır takip etmiyorum ama ondan önce küratör seçimleri için günde 150-200 tane yazı inceliyordum. Her şey ortada zaten :) emrebeyleri ve trdaily'yi takip etmediğim için yazısını da görmedim bir inceleyeyim. Botlar olmasa olur muymuş o kadar ödül.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63188.04
ETH 2570.49
USDT 1.00
SBD 2.79