You are viewing a single comment's thread from:

RE: TÜRK GİTARİSTLER 3 - BURAK CANÖZER

in #tr6 years ago

Tebrik ederiz, bu akşam yorum etkinliğinde uğrayacağımız yazı bu olması lazım, ben başlayayım gerisi gelir inşallah.

Sort:  

yorum etkinliği nedir

Discord'da konuşuldu 3-4 ay önce yapılan bir etkinlik, #tr etiketinde etkileşim artsın diye her gün bir yazı seçilir ve discordda yapılan boş muhabbetler o yazının altında yapılır.

4-5 gündür yapılmaya çalışılıyor.

Ben elimden geleni yapıyorum. Her gün o yazıya en az 10 yorum atıyorum. Birileri daha gelecektir. Sen de tanıdıklarına haber ver :)

Daha önceden 400 yorumlara çıkılmış. Rekoru kırmamız gerek artık. Zamanla katılım artacaktır.

Anlamlı olmasına gerek yok, sadece yorum yapacaksın.

Seçilen yazı @trliste de birinci olan yazı oluyor bu arada.

Ama sen cevap vermezsen ben devam edemem ki yorum yapmaya :)

hahahaha üstad cevap vermemek olur mu hiç yemek saatiydi malum :D biraz geç cevap verdim sadece . bu etkinlik hangi yazılarda oluyor nasıl öğreneceğiz bende katılırım arkadaşların postları hareketlensin maksat

Normalde her gün @trliste nin seçtiği yazıların ilkine yapma kararı aldık ama düzenli katılım zamanla artacaktır. İlk @cicek yazısına gittik orada 250 yorum falan oldu ama sonraki günlerde yorumlar azaldı.

Ben her gün en az 10 yorum dedim kendime ve yapıyorum, birileri de zamanla katılır ;)

bende katılırım artık bilmiyordum güzel birşey iyi düşünülmüş bir hareket bence

Link paylaşıldı Dİscord'da birazdan gelirler buraya :)

Herkes anlamlı yorum atacağım diye kaçıyordu normal yorumlardan.

Böyle karar alındı, Discord'da boş muhabbet yapılacağına burada yapılsın.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 57872.51
ETH 3061.57
USDT 1.00
SBD 2.25