TOPLAMDA 5 STEEM ÖDÜLLÜ YARIŞMA - BARIŞ MANÇO

in #tr6 years ago (edited)


Kaynak

Evet arkadaşlar geldik yeni yarışmamıza. Hepimiz için ayrı bir yeri olduğunu düşündüğüm Barış MANÇO ile ilgili yapacağız bu yarışmayı. @trkasa nın bir önceki yarışmamızda desteği sonrası ödül miktarı arttı kendilerine çok teşekkür ederim. Hazırsak detayları veriyorum.


Kaynak

YARIŞMANIN KONUSU

Arkadaşlar sizden bu yarışmada Barış MANÇO ile ilgili bir post hazırlamanızı istiyorum. Bu postta Barış MANÇO ile ilgili duygularınızı anlatmanızı istiyorum. İçinizden ne gelirse onları okumak istiyorum okurken de postunuza eklediğiniz bir BARIŞ MANÇO şarkısını dinlemek bana çok iyi gelecek.

KATILIM KOŞULLARI

  • Bu postu upvote ve resteem yapmak ve yarışmaya katıldığınızı anlamam için postunuzun linkini yorum kısmına yazmak.
  • Postunuzun ilk tagı olarak #tr tagını kullanmanız diğerlerine siz karar istediğiniz gibi karar verebilirsiniz.
  • Kelime sınırı koymayacağım resim çizebilirsiniz o da kabul duygularınızı nasıl anlatmak istiyorsanız sorun yok 500 kelime de olur 5 kelime de ama Barış Abimiz ile ilgili yazıyoruz gereken hassasiyeti göstereceğinizi biliyorum zaten
  • Yazınızın sonuna seçtiğiniz bir BARIŞ MANÇO şarkısının linkini koymanızı istiyorum. Yazınızı okurken aynı zamanda müzik de dinlemek istiyorum. Eğlenmek benim de hakkım :))
  • 08.04.2018 Saat 23:59 'a kadar katılabilirsiniz.Değerlendirme ve ödül dağıtımı için katılımcının fazla olacağını düşünmekteyim bu sebeple biraz zamana ihtiyacım olacak. Sonuçları 10.04.2018 Saat 15:00 'a kadar açıklamış olmayı planlıyorum.

ÖDÜL DAĞILIMI

  • 1 3 STEEM
  • 2 1 STEEM
  • 3 0.5 STEEM
  • 4. VE 5. 0.25 STEEM


Kaynak

Arkadaşlar katılımınızı bekliyorum. Bu yarışmalar sayesinde dostluklar da kurulabiliyormuş ilk yarışmamdan öğrendiğim bu oldu. Yeni dostlarımızın katılımlarıyla bu yarışmanın daha heyecanlı olacağı görüşündeyim. Hepinize başarılar dilerim.

Sort:  

@ygmraykut yazınızı yorum kısmına bırakıyorum yorum olarak atmamışsınız bulmamız kolay olsun diye sizin yerinize ben atıyorum katılım için teşekkür ederim https://steemit.com/tr/@ygmraykt/muesadenizle-cocuklar

merhaba, çok güzel bir düşünce tebrik ederim.
daha önceden barış manço'nun en sevdiğim müziklerinden 2023-2024-2025 parçalarını paylaşmıştım.
bu parçalar yazıldığı dönem düşünülürse çağının ilerisinde olup diğerlerinden bir adım öne çıkıyor, diyebilirim.
linki: https://steemit.com/tr/@therkut/2023-2024-2025-barismanco

Katılımınız için teşekkür ederim

Senin kazanacağını düşünüyorum resteem filan yapsam da bu yarışmaya katılmayacağım emeğine sağlık

inşallah teşekkür ederim desteğin için ...

bekliyorum üstadım

Çok güzel düşünerek hazırlanmış bir yatışma, özellikle Barış Manço yu seçmeniz ayrı bir güzellik katmış ben de katılacağım, tr tagına katkısı olacağı için daha da güzel, emeğinize sağlık.

çok teşekkür ederim ödül kısmı işin heyecanı olsun diye olacak benim yarışmalarımda genelde öyle büyük ödüller olmayacak ama @trkasa nın gönderdiği steemler burda biraz fark attı :D

Barış Manço yazısı için teşekkürler... Minnettar kaldım :D yarışmanıza katıldım...

https://steemit.com/tr/@bahriyeli/bu-duenyadan-bir-baris-manco-gecti

katılımınız için teşekkürler

ben de katıldım, teşekkür ederim desteğiniz için.

https://steemit.com/tr/@akifane/dinledigim-sarkilar-1

katılım için ben teşekkür ederim

katiliyorum Bu guzel proje icin tesekkur ediyorum kardesim
https://steemit.com/tr/@omerbayrak/ah-baris-abi-ask-olsun

katılım için teşekkür ederim

katılsamda katılmasamda rt yi hakeden bir post..
katılımcılara şimdiden başarılar dilerim :)

Çok teşekkür ederim

katılımınız için çk teşekkür ederim

Abi konu güzel Barış Manço :))

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 64136.70
ETH 3128.20
USDT 1.00
SBD 3.94