You are viewing a single comment's thread from:

RE: Bedelli

in #tr6 years ago

Güzel yazmışsınız fakat ben yorum etkinliğinde de bahsettim keşke askerlik olmasına gerek kalmasaydı fakat öyle bir durum mümkün değil bu sebeple de bedelli gibi adaletsiz bir durum oluşmamalı ya tamamen profesyonelleşmeli ki en uygunu budur veya hani derler ya kanun önünde herkes eşit diye işte o zaman parası olan da olmayan da eşit olmalı herkes yapmalı. Evet eski zamanlarda değiliz benim için de teknolojik gelişmelere yönelmek daha makul geliyor çünkü eski dünya değil dünya. Fakat özellikle bizim ülkemiz için sözlüyorum bunu rahat batıyor her taraftan bir tehdit içindeyiz. Bu sebeple kahraman ordumuzun bir ferdi olabilmek onur verici olmalıdır. Hem paranızı verip hem onurunuzdan vazgeçmeyin madem profesyonel askerlik yok giyin o şanlı üniformayı

Sort:  

Öyle gerçekten...
Ordu yapısı değişir, teknolojik unsurlarla güçlendirilir, daha da fazlası yapılabilir, ancak parası olan gitmesin, sıvasız evlerin çocukları gitsin anlayışını kabul etmiyorum ben.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.16
JST 0.031
BTC 61659.88
ETH 2579.99
USDT 1.00
SBD 2.55