You are viewing a single comment's thread from:

RE: Curation Trail'i Kullanmak

in #tr6 years ago

@peri'nin amacı kuratör kazanmaktan ziyade Türkçe kaliteli içeriklerin değerini arttırmak suretiyle emek harcayanların üretime devam etmelerine teşvik etmek. Eğer kuratör ödülünden köşeyi dönme planları yapan varsa özellikle uyarmak gerek bu konuda, kuratör ödülü için ince ayarlar yapılmıyor o trail için. Yine ortalama bir ödül alınabilir ancak asıl amaç bu olmadığı için niyeti ödül kazanmak olanların 0.001 SP kazanmak yerine 0.002 kazanma ihtimali bulabilecekleri başka traillere yönelmeleri gerekiyor. Tabii Yürk kullanıcıların çok SP'si olmadığı için yine kendilerine yakın SP'si olan hesapların trailine katılmaları mantıklı olan olur. Balinaların olduğu kuyruktaysanız işiniz biraz şans.

Blogun güzel ilerliyor, heyecanla araştırıyor gibisin. Hevesini kaybetmeden devam etmeni isterim. Vakit buldukça okumaya çalışıyorum 🙋

Sort:  

Kesinlikle katılıyorum, yeterince anlatmaya çalıştım ama cümleler havada kalmış. Okuyanlar genelde gelir elde etmek için olduğunu zannedebilirler.

Bilgilendirme için çok teşekkür ederim.

Okuduğun için teşekkür ederim, elimden geleni yapmaya çalışıyorum. Normalde hevesini çabuk kaybeden biriyim ama bunu bir iş gibi görmeye başladım sanki artık 👀 Ve işimi en iyi şekilde ifa etmeye çalışıyorum. ✍️

Ben de çok çabuk sıkılırım ve sıkıldım da. Ama aynı şekilde ben de iş olarak görmeye başladım bir süre sonra ve ufak tefek engellerde heves kayıpları yaşasam da işimi bırakmadım. Galiba işimi seviyorum 🕺

👏👏👏👏

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.032
BTC 59615.63
ETH 2524.32
USDT 1.00
SBD 2.44