Steemitteki Türkler Olarak Birbirimize Destek Olalım | İlk Gönderim

in #tr7 years ago (edited)

Kaynak

Merhabalar. Steemitte yeniyim ve bu ilk gönderim olacak. Burayı bir arkadaşım aracılığıyla fark ettim. İlk paylaşımın günahı olmaz deyip başlamak istiyorum, genelde bilgi paylaşımı yapmayı düşünüyorum ama başka şeyler de paylaşabilirim, desteklerinizi bekliyorum, birbirimize destek olursak hepimizin daha hızlı ve daha çok kazanacağını düşünüyorum :)


Saygılar


Sort:  

Hoş geldin dostum :) Fikrine katılıyorum birbirimize destek olmalıyız

Teşekkürler dostum :)

hoşgeldiniz!

Hoş bulduk :)

Hoşgeldiniz

@turbot !welcome

Hoş bulduk :)

Merhaba @beyazkaplan,

Steem dünyasına hoşgeldiniz. Yeni bir kullanıcı olarak bilmeniz gereken
birkaç konuyu sizin için derledik.

Kullanım
İçerik üretirken dikkat edilmesi gerekenler
Botlar

Botlarda kullanmanız üzere size 0.002 SBD yolladım. Bazı botları kullanıp yazılarınıza oy almak için bu yazıyı okuyabilirsiniz.

Ayrıca, Steemit Türkiye discord sunucusu üzerinden bize anlık olarak ulaşabilir, tr topluluğuna aktif olarak destek verebilir, merak ettiklerinizi sorabilirsiniz.

kanka selam yeniyim yardımlaşalım :D

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 59889.02
ETH 2673.12
USDT 1.00
SBD 2.46