İki Haftalık Steemit Tecrübem 🤗 (Two Weeks of Steemit Experience)

in #tr6 years ago (edited)

Evet, tam olarak 2 haftadır buradayım. Bu 2 hafta içerisinde birçok şey öğrendim, tecrübeler kazandım.
Başlıksız-1.jpg

Steemit'e amcam sayesinde başlamıştım. Sosyal medya ile ilgilendiğimi biliyordu ve bana bu platformu tavsiye etmişti. Normal bir şekilde paylaşım yaparken bir yandan da para kazanmak kulağa çok hoş gelmişti tabi ki 😀

İnternetten araştırmalar yapmaya başladım, videolar izledim. Youtube'dan izlediğim , Alp Işık tarafından hazırlanan Steemit Rehberi gerçekten çok faydalı olmuştu. 👍

Steemit'in mantığını yavaş yavaş kavramaya başlamıştım. Facebook'un beğeni aldığında para kazandırabilen bir varyasyonu diyebilirim Steemit için. 😏

Mantığını çözdükten sonra siteye kayıt olma zamanı gelmişti. İstenilen bilgileri doldurup uzun bir süre hesabın kabul olmasını beklemek kalmıştı. Hesap kabul ola dursun bende ne tür içerikler paylaşmalıyım diye düşünmeye başlamıştım. Aklıma fotoğraf paylaşma işi yatmıştı, fotoğraf çekmeyi seviyordum çünki. 📸

Aradan günler geçti ve hesabım kabul oldu. Bende başladım siteyi karıştırmaya ,ayarları kontrol etmeye. Yavaş yavaş gönderiler paylaşmaya başladım, bir kaç oy alıyordu paylaşımlarım ,para kazanamıyordum tabi ki. Başlangıçta gelir elde edemeyeceğimi biliyordum ,hatta uzun bir süre. Bu nedenle spam yapmadan her gün paylaşımlar yapmaya çalıştım. Yavaş yavaş tanınmaya başladım ve bir kaç kuruş kazanmaya, bu beni mutlu ediyordu. 😄

Ardından türkleri desteklemek için kurulan bazı discord kanallarına katıldım, yapılan bir etkinliğe katıldım {Cointurk 19. Proje}. Upvote atan botları da keşfettikten sonra genel anlamda Steemit'i çözdüğümü anladım, genel anlamda diyorum çünki daha öğrenecek çok şey olduğunu biliyorum ve araştırmaya devam ediyorum. 😊

Evet... Benim 2 haftalık Steemit serüvenim kısaca buydu. Siz de Steemit'e nasıl başladığınızı kısaca yorum olarak atabilirsiniz. Yazım hoşunuza gittiyse bir upvote bırakarak destek olabilirsiniz, teşekkürler. 😌

Sort:  

Steemit TR Dayanışma Topluluğu her zaman yanında olacaktır. https://discord.gg/EYaWMHZ

Çok sağolun 😊

Steemite hoşgeldiniz 😃 . İki haftalık süreci çok güzel anlatmışsınız. Yavaş yavaş sp güçlendirmeye başlamanızı tavsiye ederim. Böylelikle hesabınız güçlenmeye başlıcaktır. Çevre edinmeniz çok güzel, burada herkes birbirine nezaket içinde yardımcı olmaya çalışıyor. Steemitte başarılar dilerim 😊

Çok teşekkürler sağolun 😊. SP güçlendirme derken para yatırıp Steem power almamdan mı bahsettiniz. Yoksa gönderilerden kazandığım SBD yi SP ye çevirsem yeterli olurmu. Tekrardan yorumunuz için teşekkürler 😊

Aynen öyle sbd yi sp ye çevirebilirsiniz. Ben üç aylık kiralıyorum genelde ara ara.1 sbd ye 9000 sp alabirsiniz.

Çok teşekkürler tekrardan 😊

You got 7.14% upvote | Courtesy of @bedirhan08!
Delegate us Steem Power & get 97% daily rewards share!
20 SP, 50, 75, 100, 150, 200, 300, 500, 1000 or Fill in any amount of SP.
Click For details | Discord server

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.11
JST 0.030
BTC 71452.56
ETH 3843.99
USDT 1.00
SBD 3.44