You are viewing a single comment's thread from:

RE: Papatyalar / Blog Post

in #tr6 years ago

Yazınızı çok beğendim. papatyalar harika, baharın müjdecileri. Yazınızı@trliste de önermek isterdim.Dereceye girebilecek kadar güzel . Ama @trliste curation trail yani yorum kuyruğuna katılmadığınız için öneremedim malesef :(
Katılmak için @trliste linkini tıklayarak @trliste postlarından traile nasıl katılacağınızı öğrenebilirsiniz.

AYRICA bol oy almak isterseniz de @jumbot u tavsiye ederim ☺️ Bir postta en az 20 oy artı 0.15 sbd alirsiniz @jumbot linkine Tıklayarak Katılım kuralları postlarının icinde yazıyor :)

Sort:  

Cok tesekkur ederim ama bu bahsettiginiz islemlerin nasil yapildigini bilmeyecek kadar yeniyim :) siz yardim edebilirseniz cok sevinirim

@baycan zaten begeni bile almiyor paylasimlarim cok dusuk seviyelerde :)

Steemitte uygulamanız gereken birkaç püf nokta var, bunları uygularsanız oylarınız da artar, kazancınız da.

https://steemit.com/tr/@baycan/tuerk-topluluguna-katkida-bulunan-yardimlasma-topluluklari
Bu postumda sizin için yardımcı olabilecek güzel oluşumların tanıtımı var @trliste @jumbot @kusadasi hepsine ulaşabilirsiniz discortta da ayrıca yardımcı olurum takıldığınız bir husus olursa.Başarılar.

Çok faydalı bir yazı olmuş. Steemit Türkiye sokağına giriş yaptım discord kanalına benim takıldığım çok konu var ama kafanızı şişirmekten de korkmuyor değilim :)

Herzaman yardımcı olmaya çalışırım. Sorarak öğrenebiliriz zamanında ben de çok sordum😊

çok teşekkür ederim. Mesela ben bu listelerin curation trail olayını hala anlayamadım. ne yapmam gerekecek

Steemaoto uygulamasından oy kuyruğuna takılıyorsunuz. @trliste de seçilen yazılar bu oy kuyruğu sayesinde daha güzel kazanıyor. Ben bu konuyla ilgili tanıtım postu hazırlıyorum yarın yayınlayacağım büyük ihtimal. Takipte kalın :))

Sabirsizlikla bekliyorum :)

Bu arada @trliste curation trail girdim sanırım steemauto üzerinden

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 64155.87
ETH 3422.91
USDT 1.00
SBD 2.59