You are viewing a single comment's thread from:

RE: 3 SBD Ödüllü Yarışma

in #tr6 years ago

Yarışmanızı ve kuralları çok beğendim. Kaliteli postların oluşması ve yeni arkadaşlarımıza katkı sağlaması için güzel düşünmüşsünüz. Emeğinize sağlık.

Sort:  

teşekkürler @baycan. beğenmenize sevindim umarım olumlu sonuçları olur çalışmanın kaliteli Türkçe içerik açısından. Bakalım henüz 2 katılım var :)

Aslında nacizane bir önerim var, yeni gelen reputation puanı 35 ve altı olan, ilk on kişiye 0.100 sbd vereceğinizi de eklerseniz hem katılım artar hem de az da olsa destek olunur. Ben böyle bir post paylaştım ve yeni gelen kardeşlerimizin içinde çok güzel postlar yazanları gördüm, postlarını ziyaret ettim, yorumlar yaptım . Onlar da ben de çok mutlu olduk. Yakında bir post daha hazırlamayı düşünüyorum. Biraz birikim yapmam lazım 😄

ha ha:) evet birikim şart. postunuzu geç de olsa görmüştüm, harika bir destek olmuş. Yani kurallardan ziyade insanlara ulaşma sorunu da var gibi. gücüm ölçüsünde postu yükseltmeye çalıştım ama maalesef bu kadarını yapabildim. arkadaşlarımıza az da olsa destek olmak istedim zira ilk zamanlarda çok küçük miktarlar bile insanı mutlu edip gelişmesine ve steemit platformuna tutunmasına yardımcı olabiliyor. bunu hepimiz yaşadık. son olarak önerinizi dikkate alarak ödülü artıracağım dediğiniz mantıkla, madem bir iş yapıyoruz faydalı sonuçları olsun. Sizden de ricam katılmanız ve mümkünse postun daha fazla kişiye ulaşması için destek olmanız:) teşekkürler katkılarınız için @baycan

Hocam değişiklik yapmanız çok güzel olmuş, ben bu yarışmayı birkaç kanalda duyurarak katılımın artması konusunda elimden geleni yapmaya çalışacağım. İnsanı mutlu ediyor böyle şeyler, ayrıca yarışmanıza da katılmak istiyorum. @captainsailor a rakip olarak😂😂😂.şaka tabiki elimden geldiğince güzel bir post hazırlayacağım. Başarılar dilerim.

teşekkür ederim cidden güzel yorumlar ve katkınız için. Ben üye olduğum steemit türkiye, cointurk ve Jumbo-T kanallarına birer duyuru bıraktım. Katılım olması, arkadaşlarımıza ulaşması beni çok mutlu eder. @captainsailor ve @baycan katkılarıyla şu an zaten gönüllerin şampiyonu oldular :)

Katılım no: 7

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.12
JST 0.027
BTC 60626.97
ETH 3358.90
USDT 1.00
SBD 2.45