KUCAK DOLUSU BAHAR 🌸

in #tr6 years ago (edited)

Herkese merhaba arkadaşlar 😃
_20180324_200441.JPG
(kendim çektim)

Havaların ısınmaya başladığı şu günlerde, hepimizin içini kucak dolusu bahar kaplar. Kapalı kasvetli havaların ardından güneş o gülen yüzünü sıcacık gösterip, içimizi ısıtır. Çiçekler bile rengarenk açarak baharı kucak dolusu selamlarlar.

_20180324_200620.JPG
(kendim çektim)

Doğanın kendisini giydirdiği bu mevsimde, erik ağaçları beyaz gelinliklerini giyerek selamlarlar baharı, toprak yeşil elbisesini giyer düğüne gider gibi. Kelebekler 🦋 kozalarından çıkarak gösterişli bir şekilde pır pır uçarlar, arılar vızıldamaya başlar bahar türküsü gibi. Kuzucuklar yeni doğmuştur, mee diye selamlarlar baharı.

images (11).jpeg
(pixabay)

Kuş yavrularının ince tiz seslerini duyarsınız. Hepsi bahar şarkısıdır kulaklarda duyulan, insanın içine işler, evde durmak istemezsiniz, hatta canınız iş bile yapmak istemez, kendinizi baharın ortasında bulmak, mis gibi doğanın kokusunu içine çekmek istersiniz. Hep bir neşe hali oluşur, baharı hissedince, doğanın güzelliklerini daha da çok farkeder siniz.

_20180324_200357.JPG
(kendim çektim)

Baharın gelmesi doğanın dirilişidir. Çıplak ağaçlar yapraklanır, beyaz çiçekler açar, giyinir en güzel elbiselerini bayramı kurtlar gibi, yaradan nasıl bir düzenle can veriyor herşeye, ölü tabiatı diriltiyor ve biz buna bahar diyoruz.Akıl sır ermiyor, bu muhteşem güzelliğe. Bir çiçeğin açması, kelebeğin bir kurtçukken muhteşem bir kelebeğe dönüşmesi hepsi yaradanın bir mucizesi.

images (12).jpeg
(pixabay)

Ailecek gidilen piknikler artar baharda, mis gibi mangal kokusu gelir insanın burnuna, çimenlere uzanıp gökyüzünü seyre dalarsın masvavidir. Arada küçük bulutçuklar vardır, şekilden şekile giren, kimisi at, kimisi sevimli bir ayıcık, önünden geçer gider. Çocuk cıvıltıları kuş cıvıltılarıyla karışır, doyamazsın o mutluluğu yaşamaya, içini kıpır kıpır eder, duramazsın yerinde.

pexels-photo-724645.jpeg
(pexels)

Doğanın mucizesidir bunları hissettiren. Kucak dolusu sarar heryanını, doğanın değişimi gibi sen de değişirsin, doğanın güzelliğini görünce gider bütün elem ve kederin. Unutturuverir sıkıntılarını, Allaha şükredersin böyle bir mucizeyi yaşadığın için, yine şükredersin böyle bir mucizeyi yaşattığı için…

Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim 😊

@steemitci hocamızın düzenlediği bahar temalı yarışma üzerine yazmış olduğum postumu umarım beğenmişsinizdir. @steemitci hocama böyle güzel bir yarışmayla yeni gelenlere destek olduğu için teşekkür ediyorum. Yüreğinize sağlık hocam 😃.
Kalın sağlıcakla.

Sort:  

Tebrik Ederiz! Bu Paylaşımınız'da 'destektr' Tag'ını Kullandığınız İçin Upvote Ve Resteem Kazandınız.

@destektr Yeni Türk Steemit Topluluğununa Destek Olmak Adına Hayata Geçirilen Bir Projedir.
Herhangi Bir Karşılık Ve Ödeme Talep Etmeden, Sadece 'destektr' Tag'ını Kullanan Ve @destektr'yi Takip Eden Herkesi Upvote Ve Resteem Yapar.

PhotoText-1521414670653.jpg

Postunuzu keyifle okudum fakat burada hala kar var :(

Çok keyif alarak yazdığım bir post oldu. Bahar ayları bir başka güzel oluyor. Beğenmenize sevindim ☺️ . Mart kapıdan baktırır kazma kürek yaktırır. Bahar heryere gelemedi :)

Hissederek yazdığın nasıl belli oluyor. Tasvirlerinle öyle güzel anlatmışsın ki beni içine çekti yazın.. Hayatımızdan baharlar hiç eksik olmasın, herdaim çiçek açsın umutlarımız.. 😊 Kalemine sağlık..

Herzaman içten yorumlarınla beni mutlu etmeyi başaran güzel kalpli arkadaşım benim, Allah güzel kalbine göre versin.😍 baharların en güzelini yaşa hep, sağlıkla sıhhatle, içinde çiçeklerin hep açsın.🤗🤗😍

Amin amin çok çok amin hemde cümlemize.. Gönlü güzel arkadaşım yorumlarıma değer vermen beni çok mutlu etti..

Her kareye ayrı bayıldım asıl bahar yüreklerimize gelsin 🤗🌸💐🌻

Bu yazıyı yazarken baharı yaşadım. Hala okuyup tekrar tekrar yaşıyorum. Yorumun beni çok mutlu etti 😃😃😍

Ferahlatan bir yazı olmuş, içim açıldı :) Erik çiçeklerini selamladım 🤗 Teşekkürler arkadaşım, güzel bir yazı kaleme almışsın 🌻

Duygu yüklü bir post oldu yazarken hernında baharı hissettim. Beğenmene sevindim çok sevindim güzel arkadaşım benim 😍 🤗

içim açıldı hem görsellerle hem de sıcacık sözlerinle😊

Teşekkür ederim güzel arkadaşım benim . Hissettiklerimi aktarmaya çalıştım.😃

Eline sağlık @baycan,baharın kokusunu alabiliyorum

Çok teşekkür ederim can dostum 😃ben bile yazarken hissettim mis gibi bahar kokusunu

Yazınızı okurken mangaldaki etin kokusu burnuma kadar geldi. Betimlemeleriniz kuvvetli kaleminize sağlık 👍

Yazımı beğenmenize sevindim. Baharı hissettiğim için, gördüklerimi ve hissettiklerimi tasvir edip sizlere yaşatmak istedim baharı...

Tüm hayatının bahar tadında geçmesini dilerim

Güzel dilekleriniz için teşekkür ederim.

Kendi adıma çok beğendim🤗

Bepenmene çok sevindim güzel arkadaşım iyiki varsın 😍

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.12
JST 0.027
BTC 60626.97
ETH 3358.90
USDT 1.00
SBD 2.45