You are viewing a single comment's thread from:

RE: Çok Pişmanım Çok

in #tr5 years ago

Hepimiz hayatımız boyunca bazı hatalar yapıp pişman olmuşuzdur. Keşke dediğimiz çok şey olmuştur. Ama önemli olan hata yaptığını kabul edip bir daha aynı hataya düşmemektir. Allah affedicidir tövbe edenleri affeder. Ben senin yazında pişman olduğunu gördüm ve çok sevindim. Çünkü pişmanlık aynı hataya tekrar düşürmez insanı. Bundan sonra geçmişe değil önüne yani geleceğe bakarak ilerleyeceksin ve bir ablan olarak geçmişteki hatalardan ders çıkartarak hayatına yön vermeni istiyorum. Senin içinde iyilik var ben bunu bu yazında daha iyi gördüm. Kendine iyi bak kardeşim.

Sort:  

görüşlerin için teşekkür ediyorum okurken istemsizce bir gülümseme oluştu yüzümde. Buna sebep olduğun için sana minnetarım :) söylenecek söz bırakmamışsın biliyor musun, her şeyi en doğru şekilde yazmışsın. Sende kendine iyi bak, Allah'a emanet :)

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 61825.46
ETH 2454.71
USDT 1.00
SBD 2.60