You are viewing a single comment's thread from:

RE: Misafir - Dünya 2

in #tr6 years ago (edited)

@etasarim ve @yusufyusuf bu hikayenin devamını merakla bekliyorum. Okurken bir bilimkurgu filmi izler gibi keyifle okudum ve hayal ettim . Çok sürükleyici bir yazı olmauş. Karakterleri çok iyi işlemişsiniz. Hatta benim hayvanlara olan ilgim on numara beş yıldız uymuş.tüm hayvanları severim ama kedileri bir başka... 👍😃 Her ikinizin de emeğine yüreğine sağlık arkadaşlar birlikte harika bir yazı çıkartmışsınız.👏

Sort:  

Beğendiğinize sevindik hocam. İyi olması için elimizden geleni yaptık. inşallah devam ettirmeyi düşünüyoruz.

Kesinlikle devam ettirmelisibiz çok güzel gidiyor.👍👏

Güzel yorumunuz için teşekkür ederiz @baycan. Devamında biraz gerilim katmayı düşünüyoruz. Umarım aynı hevesle okursunuz :)

Gerilim daha da heyecan katar iyi düşünmüşsünüz. Merakla bekliyorum :)👍👏

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.12
JST 0.027
BTC 61414.81
ETH 2984.62
USDT 1.00
SBD 2.46