You are viewing a single comment's thread from:

RE: Seç bakalım doktor

in #tr6 years ago

Hocam benim de düşündüğüm konulara değinmişsiniz, steemitte tam bir yön çizemedim kendime, çok yönlü bir profilim var kimi zaman eğlendirici neşeli yazılar, arada kazanç için dmania bile var son zamanlarda ...
Şimdi mesleğimle ilgili hukuki paylaşımlar yapmayı düşünüyorum ama emin değilim.
Potansiyelini geç keşfetmiş biri olarak insan bazen içşnde bulunduğu yaşamşartları potansiyelinin üstüne çıkmasını sağlıyor. Bunu kendimden örnekleyecek olursam, çocuklarıma daha iyi bir eğitim imkanı sunabilmek için 35 yaşından sonra ev hanımlığından memuriyet hayatına geçiş yapmam gibi...😃

Sort:  

Evet aslında benim de köprüden önceki son çıkışa mecbur kalmak diye anlattığım buydu. Bir yandan ararken bir yandan sürükleniyoruz. Karar vermemek de bir karara dönüşüyor.


Paylaşımlar konusunda da ilgi çekici noktalar elbet vardır. Keyifli bir dille neden olmasın? :)


Memuriyet hayatına geçmenize de sevindim açıkçası. Annem de mecburiyetten ilk işine başlamıştı ama psikolojik olarak iyi gelmişti.


Yorumunuz için çok teşekkür ederim :)

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.029
BTC 62555.95
ETH 2435.55
USDT 1.00
SBD 2.64