You are viewing a single comment's thread from:

RE: 🤵Bir Öğretmenin Gözünden Türkiye'de Eğitim [TR Liste Yarışma 03]

in #tr6 years ago (edited)

Gelişmiş çağdaş bir millet ancak iyi bir eğitim ile mümkündür. Türkiye de eğitim bilincinin ve sisteminin halen eksik olduğu aşikar. Hele son zamanlarda eğitim sistemi ile ilgili sürekli değişimler yaşandı, ÖSYM sınav değişikliği yaptı, öğrencilerin hafta hafta girdiği sınavlar yine bir haftasonuna sığdırıldı. Çocukların hayatını belirleyen sınav sistemleri sürekli değişiyor, daha iyiye mi yoksa kötüye mi gidiyor zamanla göreceğiz.

Sort:  

Ayrıca dediğiniz gibi Türkiye de öğretmen olmak da zor. Veliler en ufak bir hususta çocuğuna terbiye vereceğine arkasına düşüp öğretmeni şikayet etme eğiliminde, yani insanımız da çok bilinçli değil malesef, eskiden öğretmenliğin ağırlığı daha fazlaydı. Herkes saygı gösterirdi, şimdi ne kadar geçerli siz yaşayarak daha iyi farkediyorsunuzdur.
Elinize emeğinize sağlık hocam inşallah eğitim sistemimiz sağlam temeller üzerine oturtulur. Eğitime ve eğitimciye hakkettiği değer ve önem verilir.

malesef yöneticilerin basiretsizliği öğretmenlerin motivasyonunu düşürüyor. Hadi biz olgunlaşmış insanlarız kendimizi toparlıyoruz da en kötüsü nesiller ziyan oluyor. Bunun için eğitim yönetiminde yüksek lisans yapıyorum Semra hanım. Başarılı olursam eğitim sistemine katkımı çok daha etkili yerlere taşıyacağım İnşallah :)

İnşallah hocam, azim ve isteğiniz sizi başarılı kılacaktır eminim:)

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.029
BTC 61795.04
ETH 3458.89
USDT 1.00
SBD 2.52