Oğlak Görünümlü Şirin Köpüş 😍😍

in #tr6 years ago (edited)

Merhaba arkadaşlar,

Dün keşifteyken bahçede bu sevimli köpüşü gördüm o kadar değişik bir görünümü vardı ki hemen telefonla çekmeye başladım.

Baksanıza oğlağa benzemiyor mu? 😄. Ben çektikçe o poz verdi. Onu sevdiğimi anladı. Oyunlar yapmaya başladı, kendi kendine sıçrayarak bana sevgi gösterisinde bulundu. Konuştum onunla ben konuştukça sevgiden olacak daha da zıplama hareketleri yaptı.

Onunla geçen bu diyaloğumuz keşfin sona ermesiyle bitti. Ama ben o anı resimleyerek ölümsüzleştirdim.

Biraz ilgi ile bile mutlu olan hayvanları sevelim koruyalım. Onlar Allah ın bize bir emaneti.

Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim 😊 . Kalın sağlıcakla ...

Sort:  

Küçük bir oğlak:)
Hayvana sevgisi olmayanın insana da olmaz.

Aynen öyle onlar bize muhtaçlar. Bir kap su bile onlara bir nimet. Teşekkür ederim yorum için 😍

konuşamazlar, ama duyguları vardır...

Kesinlikle bazen biz insanlardan daha duyarlı olduklarını düşünüyorum.

Hayvanlar iyidir

Evet çok iyiler, sadık dostlar. 😃

This post has received a 13.89% upvote from thanks to: @baycan.
For more information, click here!!!!

Try the new Minnowhelper Bots for more information here

Do you know, you can also earn passive income after every bidding round simply by delegating your Steem Power to @minnowhelper?
you can delegate by clicking following links: 10 SP, 100 SP, 500 SP, 1000 SP or Another amount

Help support @minnowhelper and the bot tracker by voting for @yabapmatt for Steem witness! To vote, click the button below or go to https://steemit.com/~witnesses and find @yabapmatt in the list and click the upvote icon. Thank you.

Voting for @yabapmatt

Hayvanların hepsi iyi ya...
Acımasız olan bizleriz :(

Onların bize ihtiyacı var. Teşekkür ederim yorumun için 😃

Bu minikler candır .. Senin stresini alır götürür,biraz sevgi göstermen yeterli pesinde dolanır karşılıksız sevginin yegane örneklerinden biridir bu canlar..

Aynen öyle canım, onları sevmek bile huzur veriyor insana 🤗

You got a 22.70% upvote from @adriatik courtesy of @baycan!

great post please follow me

harika cok duygusal bakmiyor mu @baycan kopeklerin ev sevidgim huyu nankor olmayislar sevildikce aevgi duyarlar gercejten harika mevlam cok guzel yaratmis😊😊

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.11
JST 0.030
BTC 68324.35
ETH 3763.76
USDT 1.00
SBD 3.63