Geçtiğimiz Altı Ayda Çok Şey Oldu...

in #tr6 years ago (edited)

https://steemit.com/dsound/@baycan/20180921t131333140z-iir-dinletisi

image

 

Geçtiğimiz altı ayda çok şey oldu
 
Arsalarda top koşturmayı bıraktım
 

 

Çünkü büyük binalar diktiler yerine
 
Ağaç yapraklarından dolma yapmayı
 
Ağaçların kendisine vakfettim.

image

 

Geçtiğimiz altı ayda çok şey oldu
 
Ben bir yas tuttum, teselli buldum
 
Kovboy şapkalarını orta yerinden vurdum
 
Sanırsın tabancadan anlarım
 
 
>Durdum bir de kendime doğrulttum
Annem çok ağladı, sırf bu sebepten
 
Kendime kıymaktan kendimi alıkoydum.

image

 

Geçtiğimiz altı ayda çok şey oldu
 
Kiminle uyudum, kiminle uyandım
 
Belki aşktan çok şey umdum
 
 

 

Sararma vaktim gelseydi sararırdım

 
Kalbim vaatlerden vaat sundu
 
yine de seni aldıramadım.
 

image

 

Geçtiğimiz altı ayda çok şey oldu
 
Kendi rızamla uykuya dalamadım
 
Suyla yuttum hapları,
 
boğazımdan geçsin diye
 
 

Nefes almadan yutkundum.

 
Ellerimle ektim ne varsa şu tarlaya
 
Sıcakları bahane edip yine ben yaktım.

image

 

Geçtiğimiz altı ayda çok şey oldu
 
Suladığım çiçekler içinde
 
Şaşılacak şey sanki bir ben kurudum.
 
Kurt postu çektim üstüme
 
Dedim kimseler yaklaşmasın
 
Bir avcı vurdu beni
 
Şanstan nasibimi
 
Tam da böyle aldım.

image

 

Geçtiğimiz altı ayda çok şey oldu
 
Nasıl işse artık beni yerimden eden fırtına
 
Bir tek sana uğramadı
 
Buna gönül koymadım.
  • Sinem Sal'a ait bu şiiri ilk defa burada okudum. Umarım beğenirsiniz.


Posted from my blog with SteemPress : http://baycan.steemblogtr.ovh/2018/09/21/gectigimiz-alti-ayda-cok-sey-degisti/
Sort:  

Congratulations @baycan ! You received a 11% upvote from @kryptoniabot & @kryptonia for your task of 2000 SUP Today.

Remember to receive votes from @kryptoniabot

Run a task on Kryptonia.*Join free here Kryptonia Account
Use the tags KRYPTONIA or SUPERIORCOIN in your Steemit post.

Delegate to the Kryptonia Upvote by clicking links: 10SP , 50SP , 100SP , 500SP , 1000SP

Due to an increased amount of tasks, we have changed up the voting power to evenly spread out the Upvote amount.

Upvote you in kryptonia@CEARrtou66
紅昏那張不錯~~

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 62984.76
ETH 2472.53
USDT 1.00
SBD 2.55