İLK ŞİİR SESLENDİRMEM

in #dsound6 years ago (edited)


İlk şiir denemem umarım beğenirsiniz. Sinem Sal'a ait bu güzel şiiri bir de benden dinlemenizi istedim. Yorumlarınızı bekliyorum.
► Listen on DSound
► Listen from source (IPFS)
Sort:  

Çok güzel eline sağlık..

// müziğin bazen öne geçtiği fikrine ben de katılıyorum..

Evet müziğin sesi biraz baskın gibi. Değerli ve güzel yorumunuz için teşekkür ederim hocam.

Güzel olmuş. Birazcık müziğin swsi sizin sesinizi bastırmış gibi bence bazı yerlerde. Ağzınıza, yüreğinize sağlık.

Beğenmenize çok sevindim.

Çok çok beğendim tatlım. Harika olmuş. Kesinlikle devam etmelisin :)

Çok teşekkür ederim damlacım beğenmen bana cesaret verdi 🤗

Güzel bir şiir,güzel bir ses tonuyla ve güzel bir arka fonla birleşince böyle oluyor demek...

İlk denememdi beğenmenize sevindim :)

Devamını bekliyoruz böyle güzel çalışmaların :)

Devamı gelecek :)


Bu yazı Curation Collective Discord Sunucusunda küratörlere önerilmiş ve manuel inceleme sonrasında @c-squared topluluk hesabından oy ve resteem almıştır.
This post was shared in the #turkish-curation channel in the Curation Collective Discord community for curators, and upvoted and resteemed by the @c-squared community account after manual review.

Teşekkür ederim 😍

çok güzel olmuş canım çok beğendim, şiir de güzelmiş kesinlikle devam et:)
sesinin güzel olduğunu da söylememe gerek yok sanırım🤗

Teşekkür ederim güzel yorum için canım arkadaşım benim . Şiir okumaya devam edeceğim. 🤗

İtiraf etmeliyim ki şiir ve türkü dinlemeyi erkek seslerden dinlemeyi severdim, pek nadir bayan seslerden duyguyu yakaladığım olmuştur...
Sizi kutluyorum duyguyu çok iyi yakalamışsınız ve okudukça daha da iyisi ortaya çıkacaktır inşallah. Müziğin yüksek oluşu konusunda ki yorumlara katılıyorum ve bir sonraki seslendirmenizi sabırsızlıkla bekliyorum...

Teşekkür ederim güzel ve değerli yorumlarınız için hocam, hayatımda ilk defa şiir okudum ve çok keyif aldığımı da belirtmeden geçmek istemiyorum. Devamı gelecek arada şiir de okuyacağım :)

Gerçekten harika olmuş. :)
Bir ses bu kadar güzel olabilir ve şiir, o sesi bu kadar güzel destekleyebilir.

Teşekkür ederim değerli yorumunuz ve destekleriniz için hocam :)

Ruhum dinlendi sesinle farklı bir yerde buldum kendimi.. Sesine sağlık arkadaşım mükemmelsin.. 💫

Mükemmel ve güzel yorumun için çok teşekkür ederim canımmmm🤗

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 60837.81
ETH 2874.77
USDT 1.00
SBD 3.62