En Güzel Bot Jumbot👏😍

in #tr6 years ago (edited)

Herkese merhaba arkadaşlar, 😊
Sizlerle @jumbot a üye oldum olalı steemitte hesabımda nasıl güzellikler oldu paylaşmak istiyorum.

image-5.png

Jumbot’a üye olmadan önce hesabımda paylaştığım yazılara en fazla 5-10 civarında oy geliyordu. Bu oy sayısı benim için çok az gözüküyordu. Yazıma gelen katkı ise en fazla 0.005 civarında oluyordu. Bu durum biraz moral açısından düşündürüyordu beni. Sonra jumbotu keşfettim, üye oldum. Üye olduğum ilk günden bu yana her postuma 20 kişi ile birlikte oy attı, artı her postu yaklaşık 0.50 dolar ile oyladı. Hem sp gücüm yükseldi, hem de ödediğim üyelik bedelinin dönüşü çok karlı oldu. Post yazma isteğim arttı.

Jumbot’un üç çeşit üyelik şekli var, T1, T2 ve T3 üyelikleri, bu üyeliklerde birine üye olup, isterseniz 28 gün boyunca hergün bir postunuza oy atılmasını sağlayabilir, isterseniz de 28 postunuza paylaştığınız günlerde destek alabilirsiniz.
Kullandığım botların içinde en kar getireni @jumbot oldu. 😃 Zamanla oy gücü yükseldikçe postlarımızı daha yüksek miktarla oylayacağı da kesin.
Eğer siz de @jumbot’a üye olup kazancınıza kazanç katmak isterseniz, @jumbot linkini tıklayıp postlarının içindeki bilgilerle nasıl üye olacağınızı ve üyelik şartlarını öğrenebilirsiniz. 😃 Sormak veya danışmak istediğiniz konularda Discorttan @Sauronbey ya da @ucmuharfli arkadaşlarımıza ulaşabilirsiniz.

Dilerseniz ben de yardımcı olabilirim. 😃
Kalın sağlıcakla

Sort:  

Önceden bende kullanıyordum gerçekten çok güzel bir bot içerik üretenler için çok karlı bir bot içerik üretmediğim için şu sıra hiçbir botu kullanmıyorum fakat bottan kar etmekse eğer mantık kesinlikle @jumbot kullanılmalı

Yorum için teşekkür ederim 😊
Ama içerik olarak ne ürettiğine bakmaz jumbot, dlive için de kullanabilirsin 😃🍀

dlive da bot kullandığınız zaman kötü olarak alglanıyor oylanma oranınız düşüyor o yüzden orda bot kullanmamanız sizin için artı oluyor

İçerik olarak ne ürettiğine bakmaz jumbot

Bu tam olarak doğru değil.

Jumbot düşük kaliteli içerik üreten üyeleri kabul etmez. Sürekli olarak DLive paylaşımı yapan kişileri de almamaya çalışıyoruz. Şu an üyelerimiz arasında sürekli DLive paylaşımı yapan kişiler var ama bu kişiler üye olurken verdikleri sözleri tutmadıkları için üye süreleri bittiği an Jumbot tarafından bir daha destek alamayacaklar.

Bu konuyu yazmanız iyi oldu ben her yazıya oy atıldığını sanıyordum. Bilgilendirme için teşekkür ederim 😊

gelişmek için günlük paylaşım yapanlar için iyi bir fırsat

Hem günlük hem de günlük olarak yazı paylaşamayanlar için de çok üyelikleri var mesela T2 üyeliği hergün paylaşamayanlar için çok iyi🤞

You got a 1.13% upvote from @postpromoter courtesy of @baycan!

Want to promote your posts too? Check out the Steem Bot Tracker website for more info. If you would like to support the development of @postpromoter and the bot tracker please vote for @yabapmatt for witness!

Congratulations, your post received 7.90% up vote form @spydo courtesy of @baycan! I hope, my gratitude will help you getting more visibility.
You can also earn by making delegation. Click here to delegate to @spydo and earn 95% daily reward payout! Follow this link to know more about delegation benefits.

Beni de Ruen üye yapmıştı Jumbot'a. Gerçekten çok güzel.

O zaman sen den de güzel bir jumbot yazısı bekliyorum 🤗 etkinliğe katılırsan sevinirim belki yazın sayesinde jumbotun nimetlerinden başkaları da nasiplenir😊

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 64156.67
ETH 3169.32
USDT 1.00
SBD 2.53