Destek Etkinliğimin Sonuçları

in #tr6 years ago (edited)
Herkese merhaba arkadaşlar,

image

kaynak

Bir hafta önce başlatmış olduğum destek destek etkinliğim bugün itibariyle sona ermiş bulunmakta, yarışmama katılım az olmasına rağmen yazılan yazılar o kadar güzel ve değerliydi ki yeni gelen arkadaşlarımızın bu yazılardan faydalandığına eminim, hatta faydalanmakla kalmayıp kendilerine rehber edindiklerini ve edineceklerini düşünüyorum, bu yüzden bu tür destek etkinliklerini ara sıra düzenlemeyi istiyorum


Destek etkinliğime birinci kategoride katılan @burakdogusoy , @junostar , @batuhoca , @cashthekush , @gnchmurat ve @gizemli3 ile ikinci kategoride katılan @cyberyunus ,@emrah67 ve @mahsumclkblk bütün arkadaşlarıma canı gönülden teşekkür ediyorum. Çok faydalı bilgiler içeren postlar hazırlayarak yeni gelen arkadaşlarımıza destek olan bu güzel kalpli kardeşlerimi gönülden tebrik ediyorum. Ayrıca yorum yaparak ve sayfalarında paylaşarak destek olan kardeşlerime de teşekkür ediyorum.


Etkinliği iki kategoriye ayırmıştım,birinci kategoriyi yeni gelenlerin katılımını arttırmak ve destek olmak amacıyla , ikinci kategoriyi ise tecrübeli arkadaşlarımızın tecrübelerinden faydalanarak güzel bir kaynak elde etmek amacıyla oluşturmuştum. Paylaşımlardaki yorumları incelediğimde neredeyse istediğim sonuçlara ulaştığımı söyleyebilirim. Çünkü her post harika ve teşvik edici, yol yordam gösterici şekilde hazırlanmıştı.

Destek Etkinliğimin Sonuçları

Birinci Kategori Sonuçları

Birinci: @Batuhoca
İkinci: @Cashthekush
Üçüncü: @gnchmurat

İkinci Kategori Sonuçları

Birinci: @cyberyunus
İkinci: @emrah67
Üçüncü: @mahsumclkblk


Arkadaşlar gücümüz çok olmayabilir ama yorumlarımızla birbirimize maddi olmasa da manevi olarak destek olmaya devam edelim, birbirimizi bu platformda yalnız bırakmayalım, özellikle yeni gelen arkadaşlarımızın platformda kalıcı olmaları için elimizden geleni yapmaya çalışalım. Hepinize katılımlarınız ve destekleriniz için çok teşekkür ediyorum. Ödül gönderimleriniz yapıldı arkadaşlar.
Kalın sağlıcakla.


Sort:  

Quraturk tr etiketi altında paylaşılan kaliteli ve orjinal içerikleri tespit edip ödüllendirmeyi hedefleyen bir kürasyon projesidir.

Yazınız değerlendirmen ekibimiz tarafından uygun görülmüş olup, günün seçilen yazıları arasında yerini almıştır.

Emeği geçen herkese teşekkür ederim @quraturk 😃

You got a 28.57% upvote from @oddibo courtesy of @queqtra!

Teşekkür ederim @queqtra

Önemli değil 😄

Etkinliği düzenlemenizden dolayı sizi ve kazananları tebrik ederim.

Teşekkür ederim ☺️

Güzel bir etkinlik olmuş. Sizi ve tüm katılımcıları tebrik ediyorum :)

Teşekkür ederim güzel yorum için 😄

Öncelikle sizi sonra etkinliğe katılan tüm arkadaşları tebrik ederim :) Gerçekten çok güzel işler yapıyorsunuz bu topluluk için :)

Çok teşekkür ederim güzel yorum için @kagantrky 😃
Bu platformda övgüyü en çok hakedenlerden birisiniz. @quraturk te canla başla nasıl çalıştığınıza birebir şahidim, bu platformda çok emeğiniz var. Öğrenci olduğunuz halde yeri geldi derslerinzi ihmal ettiniz ama burayı etmediniz. Hiç sesinizi çıkarmadan buraya emek veriyorsunuz, burada en güzel yerlerde görmek istiyorum sizi. Kazanmayı en çok hakedenlerdensiniz.

çok teşekkür ederim güzel düşünceleriniz için :) umarım her birimiz burada çok güzel yerlere geliriz

İnşallah hepbirlikte hem yükseliriz, hem yükseltiriz:)

Katilan tüm arkadaşlarımı tebrik ediyorum.Böyle bir etkinlik düzenlediğin için teşekkürler @baycan..😉

Değerli ve içten güzel katkın için ben çok teşekkür ederim güzel arkadaşım benim 😍 🤗🤗 gönlümün birincilerindensin biliyorsun

Çok güzel bir etkinlik. Devamını diliyorum.
Tebrikler ;)

Teşekkür ederim güzel yorum için 😄
İnşallah devam edeceğim ki bir nebze de olsa faydam olsun:)

You got a 3.44% upvote from @upmewhale courtesy of @baycan!

Earn 100% earning payout by delegating SP to @upmewhale. Visit http://www.upmewhale.com for details!

Etkinliği düzenleyip yeni kullanıcılara 'yol gösterici' olduğunuz için öncelikle teşekkür ederim, seçimlerinizde elinize sağlık :)

Projelerinizin devamını dilerim, hayırlı akşamlar.

Katılımınız ve güzel yorumunuz için teşekkür ederim 😃
Her ay yapıyorum destek etkinliği, inşallah yapmaya da devam edeceğim 😃

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.12
JST 0.027
BTC 61639.07
ETH 2982.91
USDT 1.00
SBD 2.46