You are viewing a single comment's thread from:

RE: TR Okyanus'unda Dümensiz Hareket Eden Tekne

in #tr6 years ago

Öncelikle böyle bir yazı kaleme aldığın için teşekkür ederim. @arafs

  • Steemit'te bende yeniyim buraya @cryptocurrencytr 'nin bilgilendirmesiyle geldim. Bu onun ekibi olduğumu, onun adamı olduğumu göstermez. Burası sosyal platform, isteyenin istediği yere davet edebileceğine, benim de istediğime dahil olabileceğimi düşünüyorum. Bu bağlamda ister Kuşadası'nın ekibine girer projelerine katılırım ister Quraturk'ün ister Steemit Türkiye'nin. Özgür bireylerin tercihlerine böyle paylaşımlarla müdahale edilmesinin çok yanlış olduğunu düşünüyorum. Blockchain Özgürlüktür. :)

  • try-market'in paylaştığı içerik konusunda yazdıklarına tamamen katılıyorum. Benim gibi orada tamamen yardım amaçlı bulunan insanları demoralize eden sistemdeki yardımlaşmanın bile kötü sonuçlara yönlendirebileceğini gösteren talihsiz bir paylaşımdı. Bunun kuşadası tarafından desteklenip desteklenmediği tamamen soru işareti umarım dediğin gibi desteklemiyordur. Ha şöyle bir durumda var ben ekipteyken hiçbir zaman kopyala yapıştır yorum paylaşmadım, birkaç defa discorda davet ettim iyi niyetle yapsam da bunu kötü bir yönü olabileceğini sonradan farkettim. Kopyala yapıştır yorumlara ben de karşıyım her ne kadar beraber birşeyler yaptığımız arkadaşlarım da yapsa. Bunun yeni gelenleri motive ettiğini düşünmüyorum.

  • Steemit'in reklamını yapma konusuna ise büyük ölçekte katılmıyorum. Kripto yatırımcıları gelebilir, onlar birilerini getirebilir vesaire ama büyük çaplı etkinlikler düzenlemek Steemit'in işi gibi geliyor bana

  • Türkiye'deki bir borsaya Steem/TRY eklenmesini sağlayarak daha rahat içeriye para sokmayı ve dışarıya para çıkarmayı kolaylaştıralım.< Bu bahsettiğine kesinlikle katılıyorum insanlar gelirlerini çok daha kolay realize edeceği için çekiciliğini arttıracaktır.

  • Steemit'e ilk üye olduğumda bir iki hafta sonra birşeyler başaramayacağımı düşünmeye başlamıştım. Sonra @mesafe, @baycan ve @bircan 'ın destekleriyle motive oldum. Sonra @kusadasi 'nin projeleri, @damla ve Steemit Türkiye'nin destekleri benim motivasyonumu yükseltti. Senin, @anadolu 'nun ve konuya dahil olmayan birçok isminde büyük katkısı oldu zamanla.

Son olarak benimle ilgili yazdığın herşey doğrudur. Ben burada hiçbir topluluk için yokum. Kendim için çocuklar için varım ve öyle olmaya devam edeceğim. Kendimi tanıtan içeriklerimde belirttiğim gibi gelen gelirle onlara birşeyler yapmaya çalışacağım. Ha bu geliri sağlamak için topluluklara girebilir görevler alabilirim. Bunun için de seviyeli olduktan doğru işler yaptıktan sonra her topluluğa karşı eşitim. Ayrışmayı doğru bulmuyorum.

Sort:  

Geçenlerde xmaxpro'nun videosunun altında yorumunu görmüştüm, soracaktım unuttum demek ki :))

Şahsi problemler ekiplere ve projelere yansıtılmamalı, umarım bundan sonra düzelecektir bu üslup ;)

Emeklerin ve yardımların için çok teşekkürler ;)

Coin Marketplace

STEEM 0.15
TRX 0.12
JST 0.025
BTC 56002.99
ETH 2458.17
USDT 1.00
SBD 2.28