You are viewing a single comment's thread from:

RE: Sık yapılan yanlışlar

in #tr6 years ago

Merhaba Sn. @osmania , öncelikle postumu layık görüp altına bu bilgilendirme mesajını yazdığınız için teşekkür ederim, benim de @kusadasi nin etkinliklerinden 2 gün önce postumun altına (yeni projeniz içinmiş) yazan @selmez kullanıcısı vasıtasıyla haberim oldu, bugün akşamüstü discord kanalınıza üye oldum, hatta üye adım basak2208 :D Layık görürseniz bundan sonra postlarımı da Cointurk Kanalına göndermekten ve projelerinize katılmaktan memnun olurum. (Hatta inceledim 23 Nisan'la ilgili olanı yetiştirmek istiyorum) İyi çalışmalar dilerim..

Sort:  

Post paylaşımları ve projelerden haberdar olmak için discord kanalımızı takip edebilir aynı zamanda düzenlemiş olduğumuz yarışmalara katılabilirsiniz.

Anlaştık, takipteyim ;) Teşekkürler @osmania

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 58430.35
ETH 2623.36
USDT 1.00
SBD 2.42