Ortalık Isınmaya Başladı (Bahis-4/Bahis-5)

in #tr6 years ago (edited)

Biraz video hakem uygulamasına biraz da penaltılara güvenerek her iki maçta da karşılıklı gol olur oranlarını çok anlamlı buluyorum. Taraf bahsi alınabilir aslında ama ben biraz daha kolayına kaçmak istiyorum. Ev sahibi ekibin bütün maçları gollü geçmeye aday çünkü taraftarı önünde istiyorlar.

Polonya için ise iyi duygular besliyorum. Garip bir şekilde seviyorum bu takımı. Maçlarını izledikten sonra turnuvaya dair daha iyi yorumlar yapabilirim. Hazırlık maçlarında izlediğim her iki takımda çok da defansif oynamayacak gibi görünüyordu.

Her iki takımda gol atar - 2 Birim Seviye 3 devam edelim.

polonyasenegal.jpg

Her iki takımda gol atar - 2 Birim Seviye 3 devam edelim.

rusyamısır.jpg

Bol Şans Herkese ! Çünkü çok ihtiyacımız olacak :)

Her yazımda bir önceki yazımı mümkün mertebe linkleyeceğim. İleri gidemiyoruz bari geri kolay gidebilelim :)

Daha Yeni Başladık !

Takipte Kalın

@bahis

Sort:  

This post has received a 1.04 % upvote from @drotto thanks to: @bahis.

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 62934.09
ETH 3118.65
USDT 1.00
SBD 3.85