Daha Yeni Başladık !

in #tr6 years ago

Paraları bitirmiyorsunuz değil mi ?

Turnuvanın beşinci günü için 2 bahisimiz vardı. Birisinde başarılı bir tahminde bulundum diğerinde ise maalesef başarısız bir tahminde bulundum :S

İsveç-Güney Kore maçını boylu boyunca izledim. İsveç rakibini kalesine hapsetti, çok etkili olmasa da çeşitli pozisyonlara girdi. Golü zorlansa da bulabildi. Güney Kore etkisizdi. Ancak kontrataklarla gol bulmaya çalıştı. Bir kaç kere çok etkili geldiler aslında ama sonuca tesir edecek bir vuruş gerçekleştiremediler.

İngiltere'nin bu kadar zorlanacağını düşünmemiştim açıkçası. Yine de bahisimizin başarılı olması sevindirici. Sezonun formda ismi Harry Kane ipten aldı diyelim. Bahisimiz açısından her iki takımında gol atması yeterliydi. Oranı çok değerli bulduğumu söylemiştim.

Fotolia_45931817_S-270x300.jpg
Kaynak

Bahis-2 Kaybetti (- 2,00 Birim)

Güney Kore kaybetmez

Bahis-3 Kazandı (+ 2,80 Birim)

Tunus-İngiltere Her İki Takımda Gol Atar

Şu ana kadar ki bahislerimiz ile alakalı kısa kısa notlar paylaşayım.

Starting Amount / Başlangıç Kasası

1000 Unit/Birim

Bahis Sayısı / Number of Bets

3

Kazanma Yüzdesi / Winning Percentage

% 66

Kar-Zarar / Profit-Loss

+6,00 Birim ( + %0,6 )

Ortalama Oran / Average Odds

2,593

Ortalama Bahis Miktarı / Average Stake

2 Birim/Unit ( Seviye-3)

Miktarlar tatmin etmiyorsa burayı takip etmeyi bırakabilir ve bana el sallayabilirsiniz. Hiç üzülmeyeceğim söz :) Unutmayın hedefimiz kaybetmemek ya da en azından az kaybetmek ve biz hala para kaybetmedik, farkındayız değil mi ?

Sonraki bahislerde görüşmek üzere !

Her yazımda bir önceki yazımı mümkün mertebe linkleyeceğim. İleri gidemiyoruz bari geri kolay gidebilelim :)

Kazanmak Senin Elinde (Bahis-2 / Bahis-3)

Takipte Kalın

@bahis

Sort:  

This post has received a 1.04 % upvote from @drotto thanks to: @bahis.

Coin Marketplace

STEEM 0.24
TRX 0.11
JST 0.031
BTC 61243.73
ETH 2974.21
USDT 1.00
SBD 3.69