Steemit Türkiye Seçilen Günlük Yazılar (06.06.2017)

in #tr7 years ago (edited)

Merhaba ben kürator @baharoba

Biliyorsunuz ki Türk yazarları geliştirmek adına grupla beraber seçtiğimiz güzel yazılara oy vererek onların daha fazla ödül kazanmasına yardım etmeye çalışıyoruz.
Seçilen yazıları yayınlıyorum böylelikle yeni katılan üyelerede bir fikir olur :)


Bir Çocuk Oyunu "Üçgen" - A Turkish Children Game "Triangle" - Un juego de niños turco "Triangle"

@ogretmen adlı üyemizin yazdığı bu yazı benim ilkokul yıllarımda da oldukça popüler olan bir ip oyununu anlatıyor. Öğrencilerin hala oynadığını bilmek sevindirici.

Espresso ve Çeşitleri

@twn aldı üyemiz espresso çeşitlerini anlatmış bu yazısında

Introducing Myself : Live and Share / Yaşa ve Paylaş

@monomyth adlı üyemiz aramıza yeni katılanlardan . Hoşgeldin diyorum . Ve tanıtım yazısına bakmanızı tavsiye ediyorum.

Buzlar Ülkesi İzlanda

@mickeymicky adlı üyemiz İzlanda hakkında biraz açıklama yapmış.

Turkish Chicken Breast Pudding ( Tavuk göğsü) - TURKISH DESSERT 🍨

@kenan1989 adlı üyemiz tavuk göğsü nasıl yapılır açıklamış . Orucunuzu açtıktan sonra bakılacak yazılardan birisi :)

JAPONYA: WELCOME ENSU エンス和樺 #kafe

@bircaz adlı üyemiz Japonya'dan ilginç bir kafeyi anlatmış. Bakmanızı tavsiye ederim.

Özel Sektör Şirketlerine OnPlace ile Yatırım Yapın

@the21bitcoin adlı üyemiz OnPlace'in kısaca ne olduğundan ve ne işe yaradığından bahsetmiş.

SOKAKTAN GELEN REÇEL

@narnar adlı üyemiz bu yazısında bir anısından bahsetmiş okumanızı tavsiye ederim .


Herkese yazılarından dolayı teşekkür eder. Desteklemeye devam edeceğimi bildiririm :)

Sort:  

Paylaşımınız ve desteğiniz için çok teşekkürler :)

ben teşekkür ederim :)

Desteğin için teşekkürler. ^·^

Ben teşekkür ederim :)

Good posts from you @baharoba
I like it ^_^

I like it :)

it is ok :)) I hope your day is ok :)

作为一个中国人,我很欣赏你的坚持。你的文章每次都很好。

2 gün üstüste listeye girdiğimden dolayı mutlu oldum. Teşekkürler

Ne güzel :) ben teşekkür ederim .

Paylaşım için çok teşekkür ederim. Burada güzel bir ortam kurulmuş, bunun bir parçası olmak gerçekten güzel :)

Güzel ortamın devamlılığı hepimizin elinde aramıza hoşgeldiniz :)

Çok teşekkürler :)

Ben teşekkür ederim :)

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 64535.04
ETH 3462.08
USDT 1.00
SBD 2.49