YOKLUĞUN BENLİĞİMİ ELE GEÇİRMİŞ...

in #tr6 years ago

Geceleri zor geliyor unutmak,
Yalnızlığıma eşlik ediyorken hayalin,
Sabahları mümkün olabilirdi belki,
Dünyama güneş gibi doğmasaydı gözlerin,

Biriktirdiğim umutlarım vardı oysa,
Şu koca dünyaya yetecek kadar,
Artık hayallerimi kuytulara saklayacağım,
Söylermisin şimdi hangi yüreğe tutunup ayağa kalkacağım,

Yoksun işte,her gece yıldızlara seni anlatıyorum,
Yoksun, her sabah gözlerini güneşle aldatıyorum,
Duymasan da bütün şiirlerimi sana yazacağım,
Gelmezsen hasretimsin, gelirsen gözlerine okuyacağım...

Bazen yarım bekler demlenir şiir vaktinden önce tamamlanamaz, tamamlamak isteseniz bile, kıymet bilenini bekler, değer verenini, okuyucusunu bekler tamamlanmak için.Sararmaya yüz tutmuş sayfaların arasında yarım kalmış bu şiiri tamamlamak bu güne nasipmiş.
Yazmak sevdiğim bir eylem, hayatı yazmak, yaşanmışlığı yazmak, yaşanamamış olanı yazmak.Kimi zaman kalemimize bir boşluk dönemi uğruyor olsada derinlerde bir yerlerde uhde olarak kalan yazmak.Ve tabi yazılanları paylaşmak var ayrıca.Yazılarımı günlük niteliğinde tutmadığım için paylaşmayı tercih ediyorum, dahası kendi hayatımdan kesitlerden ziyade gözlemlediğim hayatlardan parçalar oluşturduğu için herkesin hissesi var olduğuna inanıp paylaşıyorum.Eğer ki bir parça kendiniz bulabiliyorsanız bu paylaşımlarda işte o zaman dünyanın en mutlu insanı ben olurum.Kusur varsa bizimdir, affetmek okuyucunun büyüklüğüdür.Keyif almanızı umuyor, okuduğunuz teşekkür ediyorum...

@sahinadm cesaret veren ve motivasyon yüklü yorumlarınız için size ayrıca teşekkür ediyorum, değerli görüşlerinizi ve eleştirilerinizi her zaman beklerim...

[12814735_951366214955722_8400180187554924763_n.png()
Kaynakhttp://www.sinemartblog.com/2016/03/05/tesekkurler/

Sort:  

Ellerinize sağlık içerik için ;)

Kaynak verirken isterseniz şöyle bir yöntem uygulayabilirseniz linkler görünmez yazınızda:

[Buraya yazı](Buraya link)

İyi çalışmalar size.

Teşekkür ederim yeni yeni öğreniyoruz sayenizde :)
Beğenmenizi de beklerdim :)

Normalde beğenmiş olmam gerekirdi, o sırada çok fazla yazı okuduğum için kaçmıştır gözümden ;)

Ben bir şey yapmıyorum, yolu göstermeye çalışıyorum gittiğim yere kadar. Oradan öteye gidecek olan sizlersiniz.

Hesabı bot olarak kullandığım için, gönderim yapanlara haksızlık olmasın diye diğer içerikleri de arada sırada düşük oranlarla beğeniyorum ;)

Kaleminize sağlık çok anlamlı dizeler

Teşekkürler beğenileriniz beni yazmak için fazlasıyla motive ediyor :)

Merhaba, ben @kusadasi ve @try-market küratörü olarak #tr ve #cointurk etiketlerinindeki kaliteli yazıları inceliyorum. Sonrasında bu yazılar @kusadasi ve @try-market tarafından upvote ediliyor. @kusadasi ve @try-market #tr etiketinin daha yukarılara çıkması için çok büyük bir çaba içerisindedir. Tabii ki bu ilerleyişin kaliteli yazılarla olması yönünde çaba harcıyoruz.Paylaşımlarınıza 'cointurk' etiketini ekleyerek @kusadasi ve @try-market tarafından desteklenmesini sağlayabilirsiniz. Ayrıca, sürekli olarak @kusadasi tarafından düzenlenen projeler ve discord kanalımızda anlık yarışmalar mevcuttur.
Katılmak isterseniz discord kanalımıza buradan ulaşabilirsiniz.

Elinize sağlık güzel bir yazı olmuş.

Teşekkürler ikinci kez dikkatinizi çekmek onur verici umarım daha çık dikkatinizi çekebilirim :)

Ne güzel bir şiir, ne güzel duygular. Okadar güzel anlatmışsınızki. Sizi takip etmemem olmaz😊🌸

Teşekkürler, hoşgeldiniz 🙋🎉

Yine çok güzel bir şiir. Sen olmuşsun hocam. Değerli fikirlerin ve cesaretini tebrik ederim.

Etiketlediğini görmemişim. Bu aralar fark ettiysen pek uğrayamıyorum. Etiket yaptığında watsapp'tan haber verirsen yayınına zamanında gelmekten mutluluk duyarım. Özür dilerim.

@avina

Estağfurullah hocam her vakit burada olamayacağınızı tahmin ediyorum zaten 😊

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 66394.28
ETH 3309.98
USDT 1.00
SBD 2.70