You are viewing a single comment's thread from:

RE: YOKLUĞUN BENLİĞİMİ ELE GEÇİRMİŞ...

in #tr6 years ago

Ellerinize sağlık içerik için ;)

Kaynak verirken isterseniz şöyle bir yöntem uygulayabilirseniz linkler görünmez yazınızda:

[Buraya yazı](Buraya link)

İyi çalışmalar size.

Sort:  

Teşekkür ederim yeni yeni öğreniyoruz sayenizde :)
Beğenmenizi de beklerdim :)

Normalde beğenmiş olmam gerekirdi, o sırada çok fazla yazı okuduğum için kaçmıştır gözümden ;)

Ben bir şey yapmıyorum, yolu göstermeye çalışıyorum gittiğim yere kadar. Oradan öteye gidecek olan sizlersiniz.

Hesabı bot olarak kullandığım için, gönderim yapanlara haksızlık olmasın diye diğer içerikleri de arada sırada düşük oranlarla beğeniyorum ;)

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.029
BTC 62296.59
ETH 2441.07
USDT 1.00
SBD 2.65