You are viewing a single comment's thread from:

RE: Bu Yaptığımın Adını Bilmiyorum

in #tr6 years ago

El emeğiyle bir şey üretmek kadar insana mutluluk veren başka ne olabilir ki?
Çok güzel olmuş elinize sağlık...

Sort:  

Teşekkür ederim hocam.

Akşam bir şiir etkinliği yapalım mı? :)

Dinleyici olarak ben hazırım hocam ama yeterli sayıda kimse yok sanırım şu an için

Diğer discord kanallarında duyuru yapmamız gerek. Adminlerle bşr görüşeyim.

Bu arada dinleyici olarak değil şiir okuyan olarak katılman daha iyi ol az mıydı :)

Bu konuyu ramazandan sonra ancak düşünebilirim henüz yolun başındayken kimseyi kaçırmayalım :)

Biraz şiir biriktirelim. Yazarların yazdığı şiirlerden derleyip seslendşrmek isterlerse fırsat tanıyalım. :)

Aynen hocam talep olursa bu zaman içinde kısa programlar yapılabilir ayrıca sonuçta insanımız muhabbete aç açıkçası :)

ramazandan sonra şiir okuma konusunda görüşelim o zaman :)

Yavaştan belirleyelim şiirleri de öyle okuyalım.

Ben bunu seçtim: https://steemit.com/tr/@hbaskan/sana-dair

Tabi ki yorumlayacak arkadaşları böyle alalım lütfen 😊

İlk okuduğumda "@avina bunu seslendirir seslendirir." demiştim. :)

Sizin için istediğiniz bir tane seslendireceğim artık katlanmak size düşecektir :)

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.16
JST 0.029
BTC 61472.96
ETH 2381.86
USDT 1.00
SBD 2.56