KALBE YUMUŞAK DOKUN...

in #tr6 years ago

images (37).jpeg
Kaynak

Bir anlık bir sinir,
Bir cinayet işlenir,
Katilde izler kalır,
Son anlar hatırlanır,

Kulağında ölümün sesi,
Hafiften gözler ıslanır,
O andan tek hatıra,
Vicdanda ki ömürlük yara,

Kendine söylen nefsim,
Vicdanında mahkeme kur,
Kalp kırmakta nihayet,
Başlı başına bir cinayet...

  • e.avina -

Düşünmek adına buraya bunu not olarak düşelim...

Sort:  

You got a 20.00% upvote from @oddibo courtesy of @avina!

Bu güzel şiir için teşekkürler. Kalp kırmakta başlı başına bir cinayet derken çok haklısınız. Özellikle de değer verdiğin insanlar yapıyorsa bunu, unutamıyorsun. Benimde aklıma daha önce okuduğum bir kitaptaki şu dizeler geldi 😊

İçim insan mezarlığı
En çokta ben ölmüşüm kuklacı
Adım başı mezar taşım var
Katillerim en sevdiğim insanlar.

Çok güzel dizeler, yorumunla renk katıyorsun kardeşim teşekkürler...

Ben teşekkür ederim güzel şiirlerinizi bizimle paylaştığınız için.

Rica ederim kardeşim

This post has received a 0.24 % upvote from @drotto thanks to: @avina.

@avina sen bu işte ustasın bil bunu.

Estağfurullah hocam senin bu övgüne mazhar olmak benim şımartmaz inşallah :)

Tebrikler! Yazınız @tryardim topluluk hesabından oy kazanmıştır. #tr tagi altında kaliteli içeriklerizi görmekten mutluluk duyarız. Detaylı bilgi için Tryardım Desteklenen İçerikler 5 Haziran 2018 bağlantısını ziyaret edebilirsiniz.

post_banner_gf.gif

You got a 1.84% upvote from @oceanwhale With 35+ Bonus Upvotes courtesy of @avina! Delegate us Steem Power & get 100%daily rewards Payout! 20 SP, 50, 75, 100, 150, 200, 300, 500,1000 or Fill in any amount of SP Earn 1.25 SBD Per 1000 SP | Discord server

Bir kalbi kirmak kabeyi yıkmaktır ve bir insanı her ne sekilde olursa olsun öldürmek bütün bir cihanı öldürmektir ve bunların asla tamiri yok tesekkurler guzel paylasiminiz icin

Ben teşekkür ederim güzel yorumunuz için düşünmek adına altına detay bırakmadım ama yorumunuzu okuyunca mutlu oldum, paylaşım amacına ulaşıyor diye :)

You got a 1.23% upvote from @brupvoter courtesy of @avina!

You got a 2.70% upvote from @moneymatchgaming courtesy of @avina! Please consider upvoting this post to help support the MMG Competitive Gaming Community.

You got a 3.68% upvote from @t50 courtesy of @avina!


To use this service send a minimum of 0.010 SBD or STEEM to @t50 with the post you want upvoted as the memo.
Low Minimum Bids!
Increase Your Rep!
Draw Attention To your Post.
Earn Passive Income By Delegating SP to the Bot.
Overbid Protection
Voting processed every 2.4h (2,880 blocks).
@t50 follows all followers!


Invest and earn daily by delegating to the bot, we match or beat popular competitors.


If you do not want to receive upvotes from @t50 you can ask to be blacklisted by replying to this comment.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 66566.79
ETH 3333.81
USDT 1.00
SBD 2.70