DÜŞÜN BAKALIM...

in #tr6 years ago

Kendimizi düşünmeye yönlendirecek kaç eylem yaşıyoruz gün içinde.Sizi biraz düşünmeye sevk etmek istiyorum ve bunun için size iki sorum olacak.Bu sorularımı cevaplarken sizden istediğim etraflıca düşünmeniz.Sorudaki karakterleri nereye kimin yerine koyacağınız size bağlı.Arkadaş olabilir, anne veya baba, kardeş yada bir yabancı size kalmış.Gelelim sorularımıza.

indir.jpeg
Kaynak

1.Dilsiz bir insana sadece bir cümle söyleme hakkı verilse ve cümleyi söyleyeceği kişi siz olsanız ne duymak isterdiniz?

2.Sağır bir insana sadece bir cümle duyabileceği kadar imkan verilse ve o cümleyi söyleyecek kişi siz olsanız hangi cümleyi kurardınız?

images (17).jpeg
Kaynak

Gün içinde aklıma takılan bu sorulara kendimce bulduğum cevapları da sizinle paylaşmak isterim kısa açıklamalarıyla.

  1. Soruya cevabım "ölüm var" cevabını duymak isterdim.Çok sıradan gelebilir ilk başta lakin bunu dilsiz birinin ömrü boyunca kuracağı tek cümle olacağını duyunca çok manidar geliyor bana.Güzelliklere ve olumsuzluklara ne kadar vaktimiz var düşünmek lazım sonuçta sayılı zamanlar yaşıyoruz "ÖLÜM VAR"...

2.Soruya cevabım ise "sana imreniyorum" olurdu.Savaş, siyaset ve renkler ve kişilere olan fanatizm sonucunda dünyada duyacak çokta güzel şeyler kalmadığı için imrenirdim.Ve bu eksikliğin aslında çoğu zaman büyük bir nimet olduğunu anlamasını isterdim.

Sonuç olarak insan hayatında cümlelerin çok etkili olduğunu düşünüyorum.Hayatınıza yön verecek en güzel cümleleri duymanız dileğiyle...

Sort:  

1. Soruya cevaben:

Seni Seviyorum!

Evet bende her şeyin başında sevgi gelir.

İnsanın ruhunu tazeleyen tek cümledir. Sevdiğim kadar sevilmek de isterim. Söyleyebilecek tek cümlesi olan bir kişinin bana söyleceyeceği: ''Seni seviyorum.'' cümlesi kadar anlamlı bir cümle olamaz.

2. Soruya cevaben:

Seni seviyorum!

Sağır bir insanın kulaklarından içeri giren ilk cümlenin onun sevildiğini bildiren ''Seni seviyorum.'' cümlesi olduğunu ve bu kişinin duyacağı mutluluğu bir düşünün.

Sevgilerimle.

Aslında tek cümle söyleme ve duyma hakkı tanınan birinden duyulacak ve söylenecek en güzel cümleler bakış açınız mükemmel teşekkür ederim yorumlarınız için :)

Yazınız beni derinden etkiledi gerçektende harika cümleler bulmuşsunuz ikiside durup bir düşünmeyi bırakın gerçekten düşününce derinden sarsıyor..

Gözden kaçırdıklarımızı bir nebze olsun hatırlatmak adına birşey yapmak istedim başarılı olurum umarım

Çok güzel olmuş hocam. Şu an için uzun uzun cevap veremiyorum. En kısa zamanda etraflıca bir cevap yazayım mı? :)

#tr ve #edebiyat etiketlerini kullandığın için bu hoş yazın @edebiyat tarafından oylandı ve yeniden yayınlandı.

Sevgilerimle.

Ne zaman arzu ederseniz hocam :)
Teşekkürler

Yüreğinize sağlık. İhtiyacımız olan şeyler düşünmek, ölüm, imrenmek .....

Teşekkür ederim biraz düşünmeye yönlendirebildiysem ne mutlu bana :)

#cointurk etiketini kullanarak kuşadası ekibine destek olduğunuz için teşekkür ederiz.
Kaliteli ve güzel bir blog yazdığınız için sizi tebrik ediyorum.

Küratörlük projemiz @try-market ile @kusadasi ve ekibi ile oylanarak devam ediyor. Her gün 15 civarında yazı seçip aşağı yukarı 1$ civarlarında oy veriyoruz.

Discordumuza gelip bilmek istediğiniz her şeyi öğrenebilirsiniz :)

#cointurk artık demirbaşımız oldu efendim tebriklerinizi mutlulukla karşılıyor teşekkür ediyorum :)

You got a 1.34% upvote from @oceanwhale With 35+ Bonus Upvotes courtesy of @avina! Delegate us Steem Power & get 100%daily rewards Payout! 20 SP, 50, 75, 100, 150, 200, 300, 500,1000 or Fill in any amount of SP Earn 1.25 SBD Per 1000 SP | Discord server

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 63968.82
ETH 3136.80
USDT 1.00
SBD 4.28