DEĞER Mİ?

in #tr6 years ago

beyaz-nilufer-.jpg
Kynk

Bir gün için bir ömür yaşamaya ne dersiniz?

Size böyle bir soru sorulduğunu düşünün, aklınızdan neler geçiyor bakalım. Size bir ömür vaad edilecek ve sadece bir gün çok mutlu olacaksınız ama o gün ne zaman olacak asla bilmeyeceksiniz. Ne kadar ilginç olur değilmi?

Bir gün mutlu olmak için bir ömür yaşamaya değer mi peki?
Neden olmasın?
Bakış açısını değiştirip bakmak lazım birde. Mesela güzel bir an için bir gün, olağanüstü bir cümle için bir kitap ya da sizin verebileceğiniz başka örnekler olabilir. Sabah sevdiğiniz biriyle güne başlamak bütün günü pozitif bir hale getirebilir. Bir kitap içinde karşılaştığınız bir cümle hayatınıza bir çok artılar katabilir. Bu sebepten ömrümüzde bize güzellik bırakacak bir gün bir ömrü güzel kılabilir. Yani bir an için bile bir ömrü yaşamaya değer, çünkü o anın öncesi umut sonrası sevgi dolu olacaktır ve böylelikle karamsarlığa yer kalmayacaktır. Burada bize düşen sadece beklentilerimizi yeterli seviyede tutmaya çalışmak. Daha önceleri söyledim yine söyleyeyim hayallerinizi uzanamayacağınız yere bırakmayın.

Yazıma nokta koymadan önce kendi cevabımı buraya bırakayım, değer bence, umut etmeye değer, beklemeye değer, o güzel günü yaşarsak eğer anılarda mutlu bir iz bırakmasına değer. Bu arada aramıza yeni katılan @gamzekablan23 kardeşimizin dediği gibi

Hayatın bana sunduğu yol çamurlu olursa ben çiçekler ekeceğim.

Belkide o çamurda büyüyen bir çiçek dünyaya bahar getirecek kim bilir.

e.avina

Sort:  

Bu yazı Curation Collective Discord Sunucusunda küratörlere önerilmiş ve manuel inceleme sonrasında @c-squared topluluk hesabından oy ve resteem almıştır.
This post was shared in the #turkish-curation channel in the Curation Collective Discord community for curators, and upvoted and resteemed by the @c-squared community account after manual review.
@c-squared runs a community witness. Please consider using one of your witness votes on us here

Teşekkür ederim

"Heyat bir gündür, o da bu gündür." prinsipi ile yaşayan biriyim ben. Ne olur olsun, her günün tadını çıkarmaq, daha yadda qalan etmek isteyen adamam.

Her günün ayrı bir güzelliği var diyorsun kısaca

hocam bayadır böyle umut dolu bir yazı yazmamıştınız. Yazınız beni mutlu etti :) Bana bırakılsaydı tercih ben o hayatın kalanını sorgulardım tamam mutlu olacagım belki 1 gün ama kalanında ne yapacağım. Ona göre cevap verirdim herhalde.

Teşekkür ederim, hayata tutunmak için umuda her zaman ihtiyacımız var. Cevabınız çok güzel ama şunu söylemeden edemeyeceğim sorgularken zaten hayat akıp gidiyor ve o mutlu günün anısını sorgulamamız esnasında harap ediyoruz. Yorumun ve cevabın için tekrar teşekkür ederim...

ben teşekkür ederim hocam :)

hayallerinizi uzanamayacağınız yere bırakmayın.

içime birden umut doldu yazınızı okuyunca ve sizi de böyle görmekten mutlu olduğumu da söylemek isterim..

Teşekkür ederim ne olduysa geri döndükten sonra oldu asıl ben sizlere teşekkür ederim...

Hocam itirazım var :)

hayallerinizi uzanamayacağınız yere bırakmayın.

Hayallerimize sınır koymayalım diyorum ben daha çok. Ama tabii sizin burada kastettiğiniz şeyin aslında beklenti olduğunu biliyorum. Yüksek beklentiler insanı yıkıma uğratır ona da kayılıyorum.

Hayale bakış açımdan kaynaklanıyor söylemim, aslında en doğrusu beklenti haklısınız yinede aynı sözü söylemeye devam ederim gibi geliyor. Hayal edip emek vermeyenlere olsun sözümüz 😉

Merhaba,

Yazınız C² ekibi değerlendirmesi ile Trliste kürasyon kuyruğu tarafından oylanmıştır.


Kürasyon kuyruğuna katılarak Steemit'te Türkçe yazılara siz de destek olabilirsiniz.

Sevgiler @trliste

Teşekkür ederim

Arzularımızın esiri olmayalım.

Yeryüzünün en büyük esaretini belirtiniz böylece :)

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by avina from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

Çok güzel bir yazı olmuş hocam. Mutluluk verici bir paylaşım çok sevindim okuyunca 😃

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 62648.12
ETH 2562.87
USDT 1.00
SBD 2.74