BİRLİKTEN KUVVET DOĞAR...

in #tr6 years ago

040200008923.jpg
Kaynak

Uzun zamandır paylaşımlarımı oylaması için @bot-az kullanıyorum düzenli bir şekilde. Aynı zamanda discord kanallarına katıldım ve bir çok arkadaşı orada görmekteyim. Azerbaycan'lı kardeşlerimin birlikte hareket etmeleri beni çok etkiledi ve bu sebepten ötürü yazılarımın altına az tagını eklemeye karar verdim kendi adıma. Ayrıca @bot-az'ın kürasyon kuyruğunda en son bildiğim kadarıyla 157 katılımcı mevcut. Çok güzel bir birliktelik sizce de öyle değilmi?
Birbirine destek olmak adına çok çaba gösterdiklerine şahidim.

Steemitte gördüğüm kadarıyla birlikte hareket etmek çok önemli bir durum ve ben bu bağlamda güzel projelerin ortaya çıkabileceğine inanan biriyim. Aklıma Azerbeycan'lı kardeşlerime katkıda bulunmak ve ayrıca birlikte daha iyi yerlere gelebilmek adına hem @tr hem de @az tagıyla birlikte naçizane bir çaba içinde olmak geldi. Böyle bir fikir @revan746 kardeşiminde aklından geçiyormuş doğrusu. Ayrıca fikir olarak @sahinadm hocama sundum yani başlangıç olarak birlikte hareket etmek ya da birlikte bazı etkinlikler içinde olmak çok iyi olabilir ve ilerleyen zamanlarda küresel bir güç halini alabilir :)
Herkesin şikayetçi olduğu @tr tagını yükseltmek adına çabaların yetersiz oluşuna çözüm belkide ülke sınırları dışında ama gönül sınırlarımız içinde bulunan kardeşlerimiz ile birlikte gerçekleşebilir ne dersiniz.

Steemitte söz sahibi olmak adına ben birlikte hareket etmenin uygun olacağını düşünüyorum ve başlangıç olarak bir adım atıyorum. Birlikten kuvvet doğar felsefesiyle birlikte daha iyi yerlere ulaşmayı ümit ediyorum. Herkesin bunu düşünmesini isterim ve destekleriniz için şimdiden teşekkür ederim...

e.avina

Sort:  

Çok güzel. birliktelik çok güzeldir

inşallah bunu farkına varırız birlikte çok iyi yerlere geliriz neden bizim milletimiz burada güçlü olmasın

Bayrakları yan-yana esen, başka devletler karşısında kardeşim diyerek el-ele tutuşan bir millet iki devletik. Dilimiz, dinimiz bir könlümüz bir. Her çağrışımızda tanımadık insanlarımız can diye sesleniyorlar. Her bigiyi güzelce paylaşıyorlar. Yazdığınız yazıyı okudukça qürur hissi keçirdim. Birlikde ireli... arzusu ile.
Selamlar... sayğılar...

Posted using Partiko Android

Saygılar bizden efendim madem dünya bu kardeşliğimizi biliyor burada da birlikte olalım duymayan kalmasın inşallah...

Congratulations, your post received 19.34% up vote form @spydo courtesy of @avina! I hope, my gratitude will help you getting more visibility.
You can also earn by making delegation. Click here to delegate to @spydo and earn 95% daily reward payout! Follow this link to know more about delegation benefits.

This post has received a 3.13 % upvote from @drotto thanks to: @avina.

Congratulations @avina ! You received a 10% upvote from @kryptoniabot & @kryptonia for your task of 2325 SUP Today.

Remember to receive votes from @kryptoniabot

Run a task on Kryptonia.*Join free here Kryptonia Account
Use the tags KRYPTONIA or SUPERIORCOIN in your Steemit post.

Delegate to the Kryptonia Upvote by clicking links: 10SP , 50SP , 100SP , 500SP , 1000SP

Due to an increased amount of tasks, we have changed up the voting power to evenly spread out the Upvote amount.

Steemitin kötü durumda olmasından dolayı şimdi burada kimsəyi saklamaq çok zor. Azerbaycan Steemit grupu olaraq, @bot-az profiline qoşulan her kese teşekkür edirim. amma ne olur olsun yazmaya devam. Birlikte olmaq güzel. yazdığın yazı için de çok teşekkür ederim.

@revan746 Gayretlerin takdire şayan kardeşim...
Ben bu konuda umutluyum ve bu konuda olumlu görüşlerini belirten @baycan ve @edebiyat etiketiyle desteklerini esirgemeyen @sahinadm hocama ve katkılarını sunacak olan Azerbeycan'lı ve tüm Türk camiasına şimdiden teşekkür ediyorum...

yapacağız bir şeyler dur hele :D

Bence de birlik olsak ne güzel olur :)


Bu yazı Curation Collective Discord Sunucusunda küratörlere önerilmiş ve manuel inceleme sonrasında @c-squared topluluk hesabından oy ve resteem almıştır.
This post was shared in the #turkish-curation channel in the Curation Collective Discord community for curators, and upvoted and resteemed by the @c-squared community account after manual review.

Sonsuz teşekkürler

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 56949.15
ETH 2401.26
USDT 1.00
SBD 2.33