42 SAAT 15 DAKİKA...

in #tr6 years ago

AddText_01-02-09.36.37.JPEG

42 saat 15 dakikalık bir zaman, kaç hayat sığdırabilirsiniz?
Bir anne ve bir babanın evlat sevgisini mesela ve acısını aynı zamanda,
Bir çocuğun yeryüzüne gelişini ve vedasını,
Doyulur mu sizce hayata rakamlarla?
Mesela çocuğunuza doymayı hangi rakam anlatır?
Ya da sevgiliye, en sevdiğinize?
42 yıl 15 hafta yeter mi sizce?
Peki gözyaşı döktünüz mü, sevdiğinizin ömründen daha uzun bir süre?
Kim dökebilir demeyin sakın, yaşanıyor böyle şeyler öteki hayatlarda,
42 saat 15 dakika bir hayat,
Neresinden tutulur bu acı?
42 saat 15 dakika bir yaşam, doyabilir misiniz sevdiğinize?
42 saat 15 dakika bir ömür, doğumundan ölümüne.
Geriye kalan bir avuç toprak, bir çok anlamı içinde barındıran.
Geriye kalan tutamadığım ellerinin, içime çekemediğim kokusunun özlemi.
Geriye kalan ben ama ben değilim artık...

IMG_20181217_221856_766.jpg

Daha önce paylaştığım şiirimide buraya bırakalım.
Geriye kalanım,👉 yarım kalanım
e.avina*

Sort:  

öncelikle @edebiyat hocamı çağırıyorum. Sonrasında hocam çok güzel ama niye 42 saat 15 dk ? bir de söylemeden edemeyeceğim ne kadar duygu yüklü bir havanız var.

Çok teşekkür ederim, duygusal yönüm biraz ağır haklısınız, nedenine gelince 42 saat 15 dakika süren bir hayatın şahidiyim o yüzden bu başlık, daha sonraki paylaşımlar için sakladım nedenini...

Ne söyleyeceğimi bilemiyorum hocam şuan. Çok üzüldüm. Allah sabır versin...

Amin Allah razı olsun kardeşim...

ne söylenebilir ki..
duyduğumda çok üzülmüştüm, bu satırları okuyunca da:(
Allah sabırlar versin..

Amin çok teşekkür ederim varlığınız benim için büyük bir destek dualarını esirgemeyen tüm dostlarıma sonsuz teşekkürler...

Hocam ne desem yetmez, gerçi hangi cümleler bu acıyı hafifletebilir :( Allah sabır versin.

Dualarınız acımı dindirmeye daha çok yardımcı oluyor çok teşekkür ederim...

Merhaba,

Yazınız C² ekibi değerlendirmesi ile Trliste kürasyon kuyruğu tarafından oylanmıştır.


Kürasyon kuyruğuna katılarak Steemit'te Türkçe yazılara siz de destek olabilirsiniz.

Sevgiler @trliste

Dünya üzerinde edilmiş, edilecek hiçbir sözün bu acıya tesiri olmadığını bilerek, sizin için de dua edeceğim sadece...

Bir gün sizin gibi yazabilecek cesareti bulabilecek miyim kendimde, bilmiyorum. Gün geçtikçe kendi başıma yıkılırken, ben de artık kendi felaketimi, tüm zamanlarda aklımda tutuyorum.

Yazmalısınız ve yazdıkça bir çok şeyin bakış açısının değiştiğini anlayacaksınız...
Dualarınız için sonsuz teşekkürler...

Hocam yeni öğrendim eşinizin ve sizin başınız sağolsun Allah sizlere sağlık ve sabır versin inşallah
Çok güzel günleriniz var önünüzde hayat herşeye rağmen devam ediyor. En kısa ve hayırlı zamanda tekrar güzel haberlerinizi alacağıma enminim sizlerle birlikte o mutluluğu yaşayacağız ve sağsalim kucaklayacağız mutlulığu buna emin olun dualarım sizinle allah yar ve yardımcınız olsun hocam 🙂

Çok teşekkür ederim hocam, ben inancımı yitirmeyeceğim asla ve dualarınız en büyük destekçim olacak. İnşallah Rabbim bu sevinci tekrar yaşamayı nasip eder...

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by avina from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.


Bu yazı Curation Collective Discord Sunucusunda küratörlere önerilmiş ve manuel inceleme sonrasında @c-squared topluluk hesabından oy ve resteem almıştır.
This post was shared in the #turkish-curation channel in the Curation Collective Discord community for curators, and upvoted and resteemed by the @c-squared community account after manual review.
@c-squared runs a community witness. Please consider using one of your witness votes on us here

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63466.72
ETH 2683.95
USDT 1.00
SBD 2.80