İLK AŞK VE GÖZYAŞIM.... BİR 'DENİZ' MASALI...

in #tr6 years ago

 Aşk duygusunu yaşamak istediğim zamanlardan bir gece bir mesajla aşkın tohumları yeşeriverdi kalbimde, bir tanışma mesajıyla başlayan heyecan sonunda yazışmalar telefonlaşmalar ve en sonunda da hasrete dayanamayıp bir araya gelmek....

  

Evet en sonunda onu bulunduğum şehre çağırdım en fazla 3 gün kalabileceğini söyledi bana, sonunda geldi ilk karşılaşmamız iş yerinde oldu, tokalaştık ama ben nedense birden utandım, aslında bu aşkı hiç yaşamamış bir kişi için gayet normaldi sanki, baktıki olmuyor bana öylesine bir sarıldı ki kalbim adeta onun aşkının sıcaklığında eridi gitti, o gün konuşmak bir yana bakışlarımızıda ayıramadık birbirimizden ben mutluyum titriyorum, konuşurken bile saçmalamamak için çabalıyorum adeta..  ve ertesi günü onunla aynı şehirde aynı havayı soluyup adeta onun kokusunu sıcaklığını odamda hissettim sanki bu mutluluk tarifsizdi sonra beni evimden aldı ikinci gün  yani bu gün onunla Antalya`ya geçtik daha yakından tanıdım onu tanıdıkça daha çok sevdim bağlandım, duygusal bir müzik eşliğinde bir kaç kadeh bir şeyler içip onun aşkıyla adeta sarhoş olmak…. 

Ve gece yarısı kumsalda yine sarılmak defalarca sarılmak sabah yine onunla aynı havayı soluyarak uyanmak onun minik bir öpücüğü ile, aşktan kafayı yemiş vaziyetteydim sarhoştum adeta, üçüncü gün son gün sıra geldi ciddi konulara iş okul para vs. gibi bazı sebepler bu aşka engel oldu ‘olmaması gerekirken’ engel oldu, benim gücüm yetmedi belki ama oda ilerisinden korktu belki de. tek taraflı savaş yenilgi ile sonuçlandı, o gitti ve bir zaman sonra o pişmanlık duymadığım üç günlük aşkı öğrendiğim anılarım ve küçük peluş bir tavşancık kaldı yanımda, pişman değilim!!! aşkı öğreten ilk öğretmenime teşekkür ederim… 

işte aşktan yana aldığım ilk ders biraz acı oldu…  

BİR 'DENİZ' HİKAYESİ.....

Sort:  

Merhaba, yazınız @try-market ve @kusadasi tarafından yürütülen küratör projesi kapsamında seçilmiştir.Proje yazısı hakkında detaylı bilgiye buradan ulaşabilirsiniz. Ayrıca seçilen yazılar haftalık Cointurk Küratör Projesi raporunda yer almaktadır.
Cointurk Discord Kanalı

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64271.38
ETH 3157.43
USDT 1.00
SBD 4.25