Hayatın Cezbeden Güzellikleri Yaraları iyileştirmez Belki ama Acısını Hafifletiyor işte...

in #tr6 years ago

Yaşadığımız tüm sıkıntılara, acılara rağmen Hayatın cezbeden yaşanılası güzellikleri yaralarımıza merhem olur Yaraları iyileştirmez belki ama Acısını hafifletiyor işte yoksa nasıl dayanır insanlar, bazen çok yoruluruz o kadar çok emek sarf ettiğimiz halde istediğimiz yere ulaşamaya biliriz isyan etmek yerine acaba benim hatam ne demeyi bilmeliyiz diye düşünüyorum.

  

Kimimizin hatası hayır diyememek, kimimizin ki gerçekten iyi niyetli olması ve belki de işimiz ve değer verdiğimiz güzelliklerin bozulmaması ve onları kaybetmemek adına susup kalması, aslında kendimizi net ifade etmeliyiz ve olduğumuz gibi görünüp kriterlerimizi belirlemeliyiz, korkmamalıyız cesaretli ilerlemekte yarar var yoksa bir çok fırsatı da kaçırma tehlikesi oluyor, gerekirse başka bir işte, başka bir şehirde hayat mücadelesi vermeliyiz...

  

Muhtemelen bir çoğumuzun en büyük hatası Hayır diyememek, eğer bu konuda kendimize sınırlar koyamazsak bırakın dostluğu arkadaşlığı mesleki iş yaşamınızda bile kullanılmak, iyi niyetin suistimali kaçınılmazdır bir yengeç burcu olarak Hayır demeyi çok geç öğrenen birisiyim ve şunu çok iyi anladım ki kime ne iyilik yaparsanız yapın kıymetiniz fazla bilinmiyor bu sebeple en büyük kaybım maddi konuları geçtim YILLARIM OLDU...

Ve ben şunu çok iyi anladım insan bu hayatta önce kendi kendisinin kıymetini bilmeli yoksa karşısında ki kişilerden kıymet bilmelerini beklememeli çünkü bilmiyorlar. Zaman öyle bir zaman ki her şey artık çıkar üzerine kurulmuş en sevmediğim şey ise sahte sevgi gösterileri, sizlerin çevrenizde bir tane bile can dostum dediğini birileri varsa kıymetini bilin ve en güzel şekilde saklayın onları...

Asttaico`dan...

Sort:  

Merhaba, yazınız @try-market ve @kusadasi tarafından yürütülen küratör projesi kapsamında seçilmiştir.Proje yazısı hakkında detaylı bilgiye buradan ulaşabilirsiniz. Ayrıca seçilen yazılar haftalık Cointurk Küratör Projesi raporunda yer almaktadır.
Cointurk Discord Kanalı

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64678.67
ETH 3086.68
USDT 1.00
SBD 3.87